Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja nilkki
Pe Maalis 26, 2010 6:49 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
Vastaukset: 202
Luettu: 110428

Re: Crossi/Tour-X kypärä

Enpä hokannutkaan että ne oli vanhoja värejä, sepäs selittää tuon hinnankin. Pirun tyylikäs olis kumminkin ollu tämä malli: http://www.moto-seinajoki.fi/arai-lway-p-370643.html

Mutta kun ei sovi päähän, niin pitänee tyytyä Airohin vastaavaan pottaan.
Kirjoittaja nilkki
Pe Maalis 26, 2010 3:05 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
Vastaukset: 202
Luettu: 110428

Re: Crossi/Tour-X kypärä

http://www.xsmoto.co.uk/ Tuolta löytyy Tour-X 3 kohtuulliseen hintaan. Posti yhdelle kuupalle 40 £. Ei sattumoisin löytyis muita jolla vastaava hankinta mielessä? Pistin jo kysymyksen postimaksusta useammalle potalle. Vastaus tulikin jo. 2 kpl 50 £ 4 kpl 70 £ Kallistahan tuolla on, kun ainakin Moto...
Kirjoittaja nilkki
Ti Touko 12, 2009 9:19 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Honda XL 650 Transalp
Vastaukset: 9
Luettu: 8978

Re: Honda XL 650 Transalp

Kertokaas joku onko tällä 650 Transalpilla (vm. 2000-2007 ?) mitään isompaa eroa vanhempaan 600 malliin? Tai no, onhan niillä jo ulkonäössä huima ero ja vanhempi malli näyttää jotenkin "maastokykyisemmältä", mutta onko noin myös käytännössä?