Enpä hokannutkaan että ne oli vanhoja värejä, sepäs selittää tuon hinnankin. Pirun tyylikäs olis kumminkin ollu tämä malli: http://www.moto-seinajoki.fi/arai-lway-p-370643.html
Mutta kun ei sovi päähän, niin pitänee tyytyä Airohin vastaavaan pottaan.
Haku löysi 3 tulosta
- Pe Maalis 26, 2010 6:49 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
- Vastaukset: 202
- Luettu: 110428
- Pe Maalis 26, 2010 3:05 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Crossi/Tour-X kypärä
- Vastaukset: 202
- Luettu: 110428
Re: Crossi/Tour-X kypärä
http://www.xsmoto.co.uk/ Tuolta löytyy Tour-X 3 kohtuulliseen hintaan. Posti yhdelle kuupalle 40 £. Ei sattumoisin löytyis muita jolla vastaava hankinta mielessä? Pistin jo kysymyksen postimaksusta useammalle potalle. Vastaus tulikin jo. 2 kpl 50 £ 4 kpl 70 £ Kallistahan tuolla on, kun ainakin Moto...
- Ti Touko 12, 2009 9:19 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Honda XL 650 Transalp
- Vastaukset: 9
- Luettu: 8978
Re: Honda XL 650 Transalp
Kertokaas joku onko tällä 650 Transalpilla (vm. 2000-2007 ?) mitään isompaa eroa vanhempaan 600 malliin? Tai no, onhan niillä jo ulkonäössä huima ero ja vanhempi malli näyttää jotenkin "maastokykyisemmältä", mutta onko noin myös käytännössä?