Haku löysi 4 tulosta
- Ke Kesä 17, 2009 10:23 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: R1200GS advendure
- Vastaukset: 1399
- Luettu: 671766
Re: R1200GS advendure
Olen hakemassa GSA vm. 2009:n korjauskäsikirjaa ja mieluummin CD:nä eikä tarvi olla originaali.
- Ke Huhti 15, 2009 11:56 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: R1200GS advendure
- Vastaukset: 1399
- Luettu: 671766
Re: R1200GS advendure
Mitä minä olen verrannut niin 08:n ja -09:n välillä erona tässä harmaa/grafiitti-värisessä on penkin väritys; 08:ssa istuinosa tumma ja sivut vaaleempaa ja 09:ssä päin vastoin.
- Su Tammi 04, 2009 6:23 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Garmin Zumo
- Vastaukset: 251
- Luettu: 133897
Re: Garmin Zumo
Itse asiassa meillä on 2 Garminia. Toinen on minun käytössä, Quest II, jota käytän metsästyksessä ja mp:ssä. Vaimolla on Zumo ja sen isomman näytön takia ajattelin "lainata" kelkkaan. Ja kesäksi siirrän telineen pyörääni. Questin antenni ei oikein kestä kovaa tärinää ja sen joutuu uusimaan...
- Su Tammi 04, 2009 5:45 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Garmin Zumo
- Vastaukset: 251
- Luettu: 133897
Re: Garmin Zumo
Olisi tarkoitus laittaa Zumo moottorikelkkaankin. Onko tietoa, mistä kannattaa hankkia extra kiinnitysteline ja virtajohto.