Husse viety rivitalon pihasta 25-26.11. yönä Kuopion Jynkästä. Kaikki havainnot voi soittaa numeroon 0407377046 tai kuopion poliisille. Punavalkea väritys, etupumppujen suojat siniset, kilpi 529-CO.
Kaikki tiedot tervetulleita.
Haku löysi 25 tulosta
- Ma Marras 26, 2012 7:56 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Varastettu Husqvarna 450 TE!!
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2686
- To Maalis 22, 2012 12:31 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: KTM 950 SM (-T?)
- Vastaukset: 6
- Luettu: 5787
Re: KTM 950 SM (-T?)
No työtömitta ym apuvälineet on tietysti keksitty, mutta helpoimmalla selviit varmasti tekemällä esim. alumiinista sopivan pituiset hahlopalat niin ei tarvitse reikiä niin tarkkaan mitoittaa.
T: Toinen Ville
T: Toinen Ville
- Pe Joulu 02, 2011 4:21 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
- Vastaukset: 1490
- Luettu: 620286
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola
Joo hirvee polte jäälle mutta varmaan turha toivo ennen joulua haaveilla..
- Ke Loka 19, 2011 9:11 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1411
Re: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
Jeps, kiitoksia. Apu löytyi jo. En saanut tarvikerelettä toimimaan, meni hermot ja tilasin tehtaan releen ja huomenna pitäs olla laatikossa.
- Ti Loka 18, 2011 9:04 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1411
Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
Eli voisiko joku vastaavan pyörän omistaja selvittää millainen rele vilkuilla on? Pyörä on hussen TE 450 -05. Alkuperäinen johtosarja löytyy mutta rele puuttuu. Olisikohan se 5-napainen minirele? Sellainen johta ainakin löytyy "ylimääräisenä". Sähkökaaviostakin olisi apua mikäli löytyy. Tu...
- Ke Touko 06, 2009 1:03 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
- Vastaukset: 1490
- Luettu: 620286
Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Käyttekö sellaisia pätkiä missä pärjäis motokumeilla? Mielellään tahtois joskus kokeilee mut ihan savikkoon ei noilla viiti lähtee..
- Su Huhti 19, 2009 7:44 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: LC4sen öljyistä?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 5002
Re: LC4sen öljyistä?
Uskoisin kyllä mukisematta ton pohjapanssarin aiheuttaman äänen jos se tulisi jatkuvasti samanlaisena. Mutta kun ko ääni ilmenee vasta koneen lämmettyä. Veikkailen itsekkin että nyt tuli väärää öljyä hommattua, vaikka se litku onkin olevinaan tarkoitettu "suorituskykyiseen" 4t koneeseen. O...
- To Huhti 16, 2009 11:54 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: LC4sen öljyistä?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 5002
LC4sen öljyistä?
Eli öljynvaihdon jälkeen tuli sivuääni koneeseen, ainakin kuvittelen niin. Kylmänä ei mitään mutta lämpimänä kuuluu ikäänkuin laakerin kuminaa varsinkin veto päällä. Onko kellään ollu samoja oireita ja mitä öljyjä ootte käyttäny ko koneessa? Pyörä on reilu 5000km tietä nähnyt -05/06 640 LC4 ja öljyn...
- To Huhti 02, 2009 7:39 pm
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: ILMANPAINEET
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3856
Re: ILMANPAINEET
Kotarissa oon pitäny jotain 2.6bar. Kannattaa seurailla renkaan kulumista, mikäli pahasti väärillä paineilla ajelee niin saattaa kulua epätasaisesti.
- To Maalis 26, 2009 12:58 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Änkkärin modifiointi
- Vastaukset: 28
- Luettu: 11214
Re: Änkkärin modifiointi
Tein itselleni LC neloseen tuplaputkien tilalle Exc:n päädyistä ja rosteripellistä kevyen ja virtaavan vaimentimen missä vaimennustakin riittää. Lähtökohtana on siis että kone hengittää ja paino laskee, ei tärykalvojen kipukynnys
Toi reikien porailu kuulostaa lähinnä 15w mopopoikien touhulta.
- Ke Maalis 18, 2009 4:06 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 26.1.
- Vastaukset: 41
- Luettu: 28873
Re: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 8.3.
Kiinostais carbon sivupaneelit 640 SM -06, eli varmaan samat kun sulla. Mitä jää hintaa ja onko maali pinnassa? Siis tarkoitan nyt niitä ilmanputsarikotelon kylkeen tulevia.
- Ke Maalis 18, 2009 4:02 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Dellorto 400cc Kotariin
- Vastaukset: 12
- Luettu: 3173
Re: Dellorto 400cc Kotariin
Kuulostaa siltä että koho tai kohon neula olisi jumissa. Silloin ainakin tulvii. Oot varmaan saanu pyörän käyntiin tyhjällä kaasarilla mutta sammuttaessa polttoaineen saanti ei lopu ja kastelee tulpan.
- Ti Maalis 17, 2009 12:17 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Dellorto 400cc Kotariin
- Vastaukset: 12
- Luettu: 3173
Re: Dellorto 400cc Kotariin
Eikös ne suuttimissakin mene millin kymmenyksittäin ainakin suurinpiirtein? Eli 165 ois 1,65mm.
- Ti Maalis 10, 2009 11:17 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: KTM LC4 öljynkierto
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2431
Re: KTM LC4 öljynkierto
Taidan repiä ne holkit irti ja koneistan tilalle sopivat kiinnikkeet. Virittää vielä kumimattoo väliin niin ei resonoi niin pahasti runkoa vasten.
- Ti Maalis 10, 2009 9:55 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: KTM LC4 öljynkierto
- Vastaukset: 6
- Luettu: 2431
Re: KTM LC4 öljynkierto
Jeps, kattelinkin jo niitä holkkeja vaihtoehtona. Pitää huomenna palata tallille.