Haku löysi 25 tulosta

Kirjoittaja Vilipedia
Ma Marras 26, 2012 7:56 am
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Varastettu Husqvarna 450 TE!!
Vastaukset: 0
Luettu: 2686

Varastettu Husqvarna 450 TE!!

Husse viety rivitalon pihasta 25-26.11. yönä Kuopion Jynkästä. Kaikki havainnot voi soittaa numeroon 0407377046 tai kuopion poliisille. Punavalkea väritys, etupumppujen suojat siniset, kilpi 529-CO.

Kaikki tiedot tervetulleita.
Kirjoittaja Vilipedia
To Maalis 22, 2012 12:31 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: KTM 950 SM (-T?)
Vastaukset: 6
Luettu: 5787

Re: KTM 950 SM (-T?)

No työtömitta ym apuvälineet on tietysti keksitty, mutta helpoimmalla selviit varmasti tekemällä esim. alumiinista sopivan pituiset hahlopalat niin ei tarvitse reikiä niin tarkkaan mitoittaa.

T: Toinen Ville
Kirjoittaja Vilipedia
Pe Joulu 02, 2011 4:21 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Vastaukset: 1490
Luettu: 620286

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savola

Joo hirvee polte jäälle mutta varmaan turha toivo ennen joulua haaveilla..
Kirjoittaja Vilipedia
Ke Loka 19, 2011 9:11 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
Vastaukset: 2
Luettu: 1411

Re: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450

Jeps, kiitoksia. Apu löytyi jo. En saanut tarvikerelettä toimimaan, meni hermot ja tilasin tehtaan releen ja huomenna pitäs olla laatikossa.
Kirjoittaja Vilipedia
Ti Loka 18, 2011 9:04 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450
Vastaukset: 2
Luettu: 1411

Apuja kaivataan vilkun releen kanssa Husqvarna TE450

Eli voisiko joku vastaavan pyörän omistaja selvittää millainen rele vilkuilla on? Pyörä on hussen TE 450 -05. Alkuperäinen johtosarja löytyy mutta rele puuttuu. Olisikohan se 5-napainen minirele? Sellainen johta ainakin löytyy "ylimääräisenä". Sähkökaaviostakin olisi apua mikäli löytyy. Tu...
Kirjoittaja Vilipedia
Ke Touko 06, 2009 1:03 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset
Vastaukset: 1490
Luettu: 620286

Re: Kuopiolaiset ym. lähikyläläiset... Eli umpikierot savolaiset

Käyttekö sellaisia pätkiä missä pärjäis motokumeilla? Mielellään tahtois joskus kokeilee mut ihan savikkoon ei noilla viiti lähtee..
Kirjoittaja Vilipedia
Su Huhti 19, 2009 7:44 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: LC4sen öljyistä?
Vastaukset: 14
Luettu: 5002

Re: LC4sen öljyistä?

Uskoisin kyllä mukisematta ton pohjapanssarin aiheuttaman äänen jos se tulisi jatkuvasti samanlaisena. Mutta kun ko ääni ilmenee vasta koneen lämmettyä. Veikkailen itsekkin että nyt tuli väärää öljyä hommattua, vaikka se litku onkin olevinaan tarkoitettu "suorituskykyiseen" 4t koneeseen. O...
Kirjoittaja Vilipedia
To Huhti 16, 2009 11:54 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: LC4sen öljyistä?
Vastaukset: 14
Luettu: 5002

LC4sen öljyistä?

Eli öljynvaihdon jälkeen tuli sivuääni koneeseen, ainakin kuvittelen niin. Kylmänä ei mitään mutta lämpimänä kuuluu ikäänkuin laakerin kuminaa varsinkin veto päällä. Onko kellään ollu samoja oireita ja mitä öljyjä ootte käyttäny ko koneessa? Pyörä on reilu 5000km tietä nähnyt -05/06 640 LC4 ja öljyn...
Kirjoittaja Vilipedia
To Huhti 02, 2009 7:39 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: ILMANPAINEET
Vastaukset: 5
Luettu: 3856

Re: ILMANPAINEET

Kotarissa oon pitäny jotain 2.6bar. Kannattaa seurailla renkaan kulumista, mikäli pahasti väärillä paineilla ajelee niin saattaa kulua epätasaisesti.
Kirjoittaja Vilipedia
To Maalis 26, 2009 12:58 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Änkkärin modifiointi
Vastaukset: 28
Luettu: 11214

Re: Änkkärin modifiointi

Tein itselleni LC neloseen tuplaputkien tilalle Exc:n päädyistä ja rosteripellistä kevyen ja virtaavan vaimentimen missä vaimennustakin riittää. Lähtökohtana on siis että kone hengittää ja paino laskee, ei tärykalvojen kipukynnys :roll: Toi reikien porailu kuulostaa lähinnä 15w mopopoikien touhulta.
Kirjoittaja Vilipedia
Ke Maalis 18, 2009 4:06 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 26.1.
Vastaukset: 41
Luettu: 28873

Re: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 8.3.

Kiinostais carbon sivupaneelit 640 SM -06, eli varmaan samat kun sulla. Mitä jää hintaa ja onko maali pinnassa? Siis tarkoitan nyt niitä ilmanputsarikotelon kylkeen tulevia.
Kirjoittaja Vilipedia
Ke Maalis 18, 2009 4:02 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Dellorto 400cc Kotariin
Vastaukset: 12
Luettu: 3173

Re: Dellorto 400cc Kotariin

Kuulostaa siltä että koho tai kohon neula olisi jumissa. Silloin ainakin tulvii. Oot varmaan saanu pyörän käyntiin tyhjällä kaasarilla mutta sammuttaessa polttoaineen saanti ei lopu ja kastelee tulpan.
Kirjoittaja Vilipedia
Ti Maalis 17, 2009 12:17 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Dellorto 400cc Kotariin
Vastaukset: 12
Luettu: 3173

Re: Dellorto 400cc Kotariin

Eikös ne suuttimissakin mene millin kymmenyksittäin ainakin suurinpiirtein? Eli 165 ois 1,65mm.
Kirjoittaja Vilipedia
Ti Maalis 10, 2009 11:17 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: KTM LC4 öljynkierto
Vastaukset: 6
Luettu: 2431

Re: KTM LC4 öljynkierto

Taidan repiä ne holkit irti ja koneistan tilalle sopivat kiinnikkeet. Virittää vielä kumimattoo väliin niin ei resonoi niin pahasti runkoa vasten.
Kirjoittaja Vilipedia
Ti Maalis 10, 2009 9:55 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: KTM LC4 öljynkierto
Vastaukset: 6
Luettu: 2431

Re: KTM LC4 öljynkierto

Jeps, kattelinkin jo niitä holkkeja vaihtoehtona. Pitää huomenna palata tallille.