Haku löysi 30 tulosta
- Pe Loka 30, 2009 1:26 am
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 26.1.
- Vastaukset: 41
- Luettu: 28877
Re: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 29.11.
Hienoa kuulla, että projekti taas edistyy!
- Ti Elo 25, 2009 7:59 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: ktm:n sähköt
- Vastaukset: 21
- Luettu: 10987
Re: ktm:n sähköt
btw kännykkäkameralla tulikin yllättävän epäselvä kuva.. mutta tuosta sen verran, että kuten kuvasta voi "arvata", niin noitten "lapojen" pitäis olla vissiin kauttaaltaan sinisiä (jonkunlainen pinnoitus), ja nyt se on kulunut niin että metalli paistaa paikkapaikoin alta. kulumise...
- Ti Elo 25, 2009 7:50 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: ktm:n sähköt
- Vastaukset: 21
- Luettu: 10987
Re: ktm:n sähköt
Juu u, nyt on asiaa taas tutkittu ja roottorin ja pulsegeneraattorin välys säädetty kohdilleen.. akulta mittasin 12.5 volttii tyhjäkäynnillä ja kaasuttamalla nousi tonne 13+ v.. eli jotain mätää siellä ilmeisesti on. Missä vika? oisko se staattori rikki? kuluneelta ainakin näyttää..
- To Elo 20, 2009 10:29 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: ktm:n sähköt
- Vastaukset: 21
- Luettu: 10987
Re: ktm:n sähköt
Juu samaa vikaa itelläkin.. eli pyörä on -03 640 jossa oli jo ostaessa vikana, että ei tuntunut lataavan akkua..noh keväällä vaihdoin siihen roottorin, kun se oli omistajan mukaan rikki (mitä se olikin). Tämän jälkeen tyhjäkäynnillä mitattuna akulta antoi 12-13v ja kun kaasutti niin +14v ja luulin e...
- Pe Kesä 26, 2009 6:21 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Afrikan Twin projekti
- Vastaukset: 5
- Luettu: 2837
Afrikan Twin projekti
http://www.supermotardclub.com/Sections ... 49-p1.html
Hieno! Ja ei kyllä uskois afrikkalaiseksi viimeisistä kuvista
Hieno! Ja ei kyllä uskois afrikkalaiseksi viimeisistä kuvista
- La Kesä 06, 2009 5:40 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
- Vastaukset: 46
- Luettu: 26340
Re: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
Onpa se komia 
+1
+1
- To Touko 21, 2009 11:49 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
- Vastaukset: 46
- Luettu: 26340
Re: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
Siistiä jälkeä! toivottavasti renkaat tulee pikaisesti, niin pääset ajelemaan 
- Ma Touko 11, 2009 8:32 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Männän uusimisväli LC4?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 5591
Re: Männän uusimisväli LC4?
avdriderin foorumilla muistan joidenkin hurjien ajaneen adveillaan lähes 100k ilman konerementteja.. Ja eikös LC4 ole vasta sisäänajettu 10k kohdalla 
-Spine
-Spine
- Ma Touko 11, 2009 2:03 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: LC4:n kytkin
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1015
LC4:n kytkin
No nyt on vihdoin kortti! Pyörä tulikin jo hommattua viime syksynä ja nyt on ensimmäiset savut otettu. Ensimmäiset huomiot vs. autokoulun pyörä (Kawasaki er6n): - Kytkin on melko jäykkä (tuntuu siis "jäykähköltä" puristaa alas, ja pitää siellä) - kytkin irroittaa hyvin myöhään (kahvan nous...
- Ma Touko 04, 2009 12:14 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
- Vastaukset: 46
- Luettu: 26340
Re: Honda NX650 '92 supermotomaiseksi
Lisää kuvia heti kun etenee!!! hyvä tulee tästä! 
- Pe Huhti 17, 2009 2:21 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Cbr superenduroksi
- Vastaukset: 182
- Luettu: 90404
- Ke Huhti 15, 2009 9:23 am
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 26.1.
- Vastaukset: 41
- Luettu: 28877
Re: KTM LC4 -90 uudistusprojekti UPDATE 8.3.
Päivityksiä odotellaan 
- Ma Maalis 23, 2009 8:34 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Mp-elokuvat
- Vastaukset: 53
- Luettu: 35262
Re: Mp-elokuvat
tomppu7 kirjoitti:tällänen ilmanen netistä katteltava dokkari.
http://www.nzonscreen.com/title/britten ... onary-1993
Vou! Hieno pätkä, ja hieno mies!
- Su Helmi 01, 2009 8:10 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: keihin fcr 41 LC4:ssa
- Vastaukset: 72
- Luettu: 49630
Re: keihin fcr 41 LC4:ssa
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=43819
Siinä on yksi linkki asiaan, ja tuolla ko. foorumilla on muutenkin melkoisenpaljon LC4 tietotaitoa...
Tässä koko LC4 thread indeksi
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958
Siinä on yksi linkki asiaan, ja tuolla ko. foorumilla on muutenkin melkoisenpaljon LC4 tietotaitoa...
Tässä koko LC4 thread indeksi
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958
- Ti Tammi 20, 2009 12:27 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Bmw 650 Gs starttiongelma!
- Vastaukset: 14
- Luettu: 6479
Re: Bmw 650 Gs starttiongelma!
Tuo on 29 tai 30mm mutteri ja kiinni ilmeisesti jollain lukitteella. Kyllä sitä aika kovin ottein yritettiin avata, mutta lopulta laitoin kopan takaisin kiinni kun ei yöhön asti viitsinyt värkätä. Onkos bimmerissäkin tuo vauhtipyörän/roottorin kiinnitysmutteri vasenkätisellä jengalla? ja varmaan pi...