Haku löysi 57 tulosta
- To Helmi 25, 2016 11:04 am
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: HJC IS-15 kypärä
- Vastaukset: 3
- Luettu: 6442
Re: HJC IS-15 kypärä
Ostin viime kesänä HJC R-PHA 10 plussan. Sitä ennen kokeilin edullisemmat kypärämallit, mutta tämä tuntui parhaimmalta päässä (arain tasoa :D ). Arai oli mukana vertailukypäränä liikkeessä. Hinta oli 340 Ainakin tämä hjc tuli 2-visiirillä (kirkas ja tumma). Suhinoista en tiedä, kun aina tulpat pääss...
- La Huhti 09, 2011 4:01 pm
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: honda slr 650
- Vastaukset: 17
- Luettu: 13568
Re: honda slr 650
Tyylikäs ja hyvällä maulla tehty!
- To Maalis 24, 2011 9:25 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: EXC map switch - on/off
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1630
Re: EXC map switch - on/off
Voi laittaa minkä tahansa kytkimen, moni on laittanut vilkun katkaisijaan.
- Su Maalis 13, 2011 2:36 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4018
Re: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
Hyvä peli tollainen pikkunelari, tiellä ei kuluta juuri mitään ja ei se mikään raskas mettässäkään ole. Itse ostin 2t pelin sen huolettomuuden takia, ei venan säätöjä, ei kalliita remontteja.. Jos vähäänkään tiellä ajaa, niin ilman muuta 450. 
- La Maalis 12, 2011 8:00 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Valojen rakentelua(?)
- Vastaukset: 2048
- Luettu: 3473865
Re: Valojen rakentelua(?)
Ei taida olla, metsässä menee.. Saa ton kyllä kytketttyä niin, että lyhkäsillä palaa vain toinen ja pitkillä molemmat. Saisitko otettua jotain kuvia mistä näkis kuinka tommonen LED maski valaisee? Tommoisen keilan se tekee, ei ole muita valoja käytössä kuin ledit.. kyllästyin, kun aina oli polttimo...
- La Maalis 12, 2011 2:42 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4018
Re: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
Mulla on ollut 300, 250 4t ja nyt on tommoinen 200 EXC -11 mallinen. Kyllä toi on ehdottomasti kevyin vietävä, piikin koko ja paino.
Bensaa syö n. 4,5L tunnissa. Kestävyyden kannalta paras on 250, mutta eiköhän toi pienikin kestä sen minkä tarviaa.
Bensaa syö n. 4,5L tunnissa. Kestävyyden kannalta paras on 250, mutta eiköhän toi pienikin kestä sen minkä tarviaa.
- To Maalis 10, 2011 7:02 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Valojen rakentelua(?)
- Vastaukset: 2048
- Luettu: 3473865
Re: Valojen rakentelua(?)
Ei taida olla, metsässä menee.. Saa ton kyllä kytketttyä niin, että lyhkäsillä palaa vain toinen ja pitkillä molemmat.
- Ke Maalis 09, 2011 8:32 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Valojen rakentelua(?)
- Vastaukset: 2048
- Luettu: 3473865
Re: Valojen rakentelua(?)
Myös polisportilta löytyy edullinen led-maski, itse olen ainakin ollut tyytyväinen. http://www.vekastore.fi/index.php/defau ... egory/543/
- La Maalis 05, 2011 2:14 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: KTM exc 300 -04 sytytysmodifikaatio?
- Vastaukset: 100
- Luettu: 39042
Re: KTM exc 300 -04 sytytysmodifikaatio?
Aja nyt vielä 50h ja sitten vasta se mäntä sisään. Ei noissa tunneissa muuta kannata tehdä, 300h:ssa ehkä alakertaan laakeria.. Jotkut hurjat ajaneet jopa 250h samalla männällä..
- Ti Helmi 22, 2011 7:57 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 530 EXC-R
- Vastaukset: 270
- Luettu: 180663
Re: KTM 530 EXC-R
Kahvanlämppäreille saattaisi riittää just virta, tai voihan sen ottaa suoraan akulta. Xenon ei pala kotarin omilla valopiuhoilla. Vain vilkkupiirille tulee tasasähköä millä palaa, mutta sekin alkaa olemaan +/- 0 että lataako enään akkua. Suosittelen staattorin ja regulaattorin vaihtoa. Tulee sen jäl...
- Ti Tammi 11, 2011 9:55 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: HID/Xenon -sarja EXC 525:een
- Vastaukset: 25
- Luettu: 9081
Re: HID/Xenon -sarja EXC 525:een
Mulla on exc-f:ssä xenon lisävalo ja virta otettu maskin takaa vilkkupiiriltä. Vilkkupiirille tulee tasasähköä ja toimii hienosti.
- Ti Joulu 21, 2010 7:53 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa
- Vastaukset: 15
- Luettu: 8289
Re: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa
Sunsboy työvalo n.40-50€, toinen 35W 20-asteen keilalla, toiseen vaihdettu mr16 (24-ast) xenon sisään.Jutale kirjoitti:Kiinnittivätpä nuot lisälamput huomioni,siistit ja pienet. Mitkä,mistä ja paljonko makso?
- Ma Joulu 20, 2010 7:31 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa
- Vastaukset: 15
- Luettu: 8289
- Su Joulu 19, 2010 8:59 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Valojen rakentelua(?)
- Vastaukset: 2048
- Luettu: 3473865
Re: Valojen rakentelua(?)
Vilkkupiiri tulee tässä suoraan akulta ja akuttomissakin tulee suoraan tasasähköä (vain vilkkupiiristä).THA kirjoitti:Xenonia vilkuilta en ihan tajunnu, siis joku tasuri piiriin kaiketi lisätty, ei kai semmosia xenonsarjoja vielä oo jotka vois suoraan AC:hen kytkee?
- La Joulu 18, 2010 11:31 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Valojen rakentelua(?)
- Vastaukset: 2048
- Luettu: 3473865
Re: Valojen rakentelua(?)
Ei mitään hajua, vilkkupiiristä itsekin otin xenonille ja hyvin on kyllä pelittäny.
