Haku löysi 57 tulosta

Kirjoittaja YLLE
To Helmi 25, 2016 11:04 am
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: HJC IS-15 kypärä
Vastaukset: 3
Luettu: 6442

Re: HJC IS-15 kypärä

Ostin viime kesänä HJC R-PHA 10 plussan. Sitä ennen kokeilin edullisemmat kypärämallit, mutta tämä tuntui parhaimmalta päässä (arain tasoa :D ). Arai oli mukana vertailukypäränä liikkeessä. Hinta oli 340 Ainakin tämä hjc tuli 2-visiirillä (kirkas ja tumma). Suhinoista en tiedä, kun aina tulpat pääss...
Kirjoittaja YLLE
La Huhti 09, 2011 4:01 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: honda slr 650
Vastaukset: 17
Luettu: 13568

Re: honda slr 650

Tyylikäs ja hyvällä maulla tehty!
Kirjoittaja YLLE
To Maalis 24, 2011 9:25 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: EXC map switch - on/off
Vastaukset: 3
Luettu: 1630

Re: EXC map switch - on/off

Voi laittaa minkä tahansa kytkimen, moni on laittanut vilkun katkaisijaan.
Kirjoittaja YLLE
Su Maalis 13, 2011 2:36 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
Vastaukset: 5
Luettu: 4018

Re: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä

Hyvä peli tollainen pikkunelari, tiellä ei kuluta juuri mitään ja ei se mikään raskas mettässäkään ole. Itse ostin 2t pelin sen huolettomuuden takia, ei venan säätöjä, ei kalliita remontteja.. Jos vähäänkään tiellä ajaa, niin ilman muuta 450. :mrgreen:
Kirjoittaja YLLE
La Maalis 12, 2011 8:00 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Valojen rakentelua(?)
Vastaukset: 2048
Luettu: 3473865

Re: Valojen rakentelua(?)

Ei taida olla, metsässä menee.. Saa ton kyllä kytketttyä niin, että lyhkäsillä palaa vain toinen ja pitkillä molemmat. Saisitko otettua jotain kuvia mistä näkis kuinka tommonen LED maski valaisee? Tommoisen keilan se tekee, ei ole muita valoja käytössä kuin ledit.. kyllästyin, kun aina oli polttimo...
Kirjoittaja YLLE
La Maalis 12, 2011 2:42 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä
Vastaukset: 5
Luettu: 4018

Re: Ktm Exc 200, 250, 300cc, mikä näistä

Mulla on ollut 300, 250 4t ja nyt on tommoinen 200 EXC -11 mallinen. Kyllä toi on ehdottomasti kevyin vietävä, piikin koko ja paino.
Bensaa syö n. 4,5L tunnissa. Kestävyyden kannalta paras on 250, mutta eiköhän toi pienikin kestä sen minkä tarviaa.
Kirjoittaja YLLE
To Maalis 10, 2011 7:02 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Valojen rakentelua(?)
Vastaukset: 2048
Luettu: 3473865

Re: Valojen rakentelua(?)

Ei taida olla, metsässä menee.. Saa ton kyllä kytketttyä niin, että lyhkäsillä palaa vain toinen ja pitkillä molemmat.
Kirjoittaja YLLE
Ke Maalis 09, 2011 8:32 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Valojen rakentelua(?)
Vastaukset: 2048
Luettu: 3473865

Re: Valojen rakentelua(?)

Myös polisportilta löytyy edullinen led-maski, itse olen ainakin ollut tyytyväinen. http://www.vekastore.fi/index.php/defau ... egory/543/
Kirjoittaja YLLE
La Maalis 05, 2011 2:14 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: KTM exc 300 -04 sytytysmodifikaatio?
Vastaukset: 100
Luettu: 39042

Re: KTM exc 300 -04 sytytysmodifikaatio?

Aja nyt vielä 50h ja sitten vasta se mäntä sisään. Ei noissa tunneissa muuta kannata tehdä, 300h:ssa ehkä alakertaan laakeria.. Jotkut hurjat ajaneet jopa 250h samalla männällä..
Kirjoittaja YLLE
Ti Helmi 22, 2011 7:57 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 530 EXC-R
Vastaukset: 270
Luettu: 180663

Re: KTM 530 EXC-R

Kahvanlämppäreille saattaisi riittää just virta, tai voihan sen ottaa suoraan akulta. Xenon ei pala kotarin omilla valopiuhoilla. Vain vilkkupiirille tulee tasasähköä millä palaa, mutta sekin alkaa olemaan +/- 0 että lataako enään akkua. Suosittelen staattorin ja regulaattorin vaihtoa. Tulee sen jäl...
Kirjoittaja YLLE
Ti Tammi 11, 2011 9:55 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: HID/Xenon -sarja EXC 525:een
Vastaukset: 25
Luettu: 9081

Re: HID/Xenon -sarja EXC 525:een

Mulla on exc-f:ssä xenon lisävalo ja virta otettu maskin takaa vilkkupiiriltä. Vilkkupiirille tulee tasasähköä ja toimii hienosti.
Kirjoittaja YLLE
Ti Joulu 21, 2010 7:53 am
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa
Vastaukset: 15
Luettu: 8289

Re: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa

Jutale kirjoitti:Kiinnittivätpä nuot lisälamput huomioni,siistit ja pienet. Mitkä,mistä ja paljonko makso?
Sunsboy työvalo n.40-50€, toinen 35W 20-asteen keilalla, toiseen vaihdettu mr16 (24-ast) xenon sisään.
Kirjoittaja YLLE
Ma Joulu 20, 2010 7:31 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa
Vastaukset: 15
Luettu: 8289

Re: Moottoripyörän säilitys osakehuoneistossa

Ahdas eteinen, mutta sai siinä öljyt vaihdettua ja venttiilit tarkistettua :mrgreen:
Kuva
Kirjoittaja YLLE
Su Joulu 19, 2010 8:59 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Valojen rakentelua(?)
Vastaukset: 2048
Luettu: 3473865

Re: Valojen rakentelua(?)

THA kirjoitti:Xenonia vilkuilta en ihan tajunnu, siis joku tasuri piiriin kaiketi lisätty, ei kai semmosia xenonsarjoja vielä oo jotka vois suoraan AC:hen kytkee?
Vilkkupiiri tulee tässä suoraan akulta ja akuttomissakin tulee suoraan tasasähköä (vain vilkkupiiristä).
Kirjoittaja YLLE
La Joulu 18, 2010 11:31 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Valojen rakentelua(?)
Vastaukset: 2048
Luettu: 3473865

Re: Valojen rakentelua(?)

Ei mitään hajua, vilkkupiiristä itsekin otin xenonille ja hyvin on kyllä pelittäny.