Haku löysi 8 tulosta

Kirjoittaja hakapa
Pe Elo 14, 2009 3:33 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Xenon?
Vastaukset: 140
Luettu: 60847

Re: Xenon?

suoraan vaan vanhan polttimon tilalle. ajelin jälleen myöhään eilen illalla. oikein odotti sitä et, tulis jo pimeää.
Kirjoittaja hakapa
Pe Elo 14, 2009 10:31 am
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Xenon?
Vastaukset: 140
Luettu: 60847

Re: Xenon?

lyhen ( h7r) tilasin xenonkaupasta. Sen jälkeen totesin et, nyt lähti myös pitkät valot vaihtoon. ne tilasin http://kauppa.erikoistekniikka.com/xenon-muutossarjat-c-32_43.html oli näköjään siellä muutaman euron halvempia. Muuten sama tavara. Yhteistä kaupoille oli se et, toimitus oli tosi nopeaa. Ti...
Kirjoittaja hakapa
Ke Elo 05, 2009 11:39 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Xenon?
Vastaukset: 140
Luettu: 60847

Re: Xenon?

xenonit laitettu paikalleen (h7r lyhyet ja h7 pitkät). parin pimeän illan ajelun jälkeen tuli ainoa ajatus, miksi näitä en ole asentanut aikaisemmin. asennus aivan naurettavan helppo :lol: . virta valoille tulevista liittimistä, ja hyvin tuntuu toimivan.
Kirjoittaja hakapa
Ke Heinä 22, 2009 8:05 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Xenon?
Vastaukset: 140
Luettu: 60847

Re: Xenon?

kävin tuossa xenonkaupan sivuilla. minulle ei oikein auennut ajatus siitä mikä noista sarjoista käy bmw adventure -08 malliin.
pitkät ?
lyhyet ?
mikä värisävy?

ymmärsinkö oikein et, molempia ei kannata vaihtaa xenon valoiksi, vain toinen.
Kirjoittaja hakapa
Ke Heinä 22, 2009 7:34 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Garmin Zumo
Vastaukset: 251
Luettu: 133886

Re: Garmin Zumo

iso kiitos vilulle !!!!!!!
Esim.tälläisten itselle epäselvien asioiden/kysymysten takia nämä palstat ovat iso apu :!:
Iso kiitos myös palstan pitäjille että tällainen on olemassa :!: :!:
Kirjoittaja hakapa
Ti Heinä 21, 2009 9:45 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Garmin Zumo
Vastaukset: 251
Luettu: 133886

Re: Garmin Zumo

ostin oman garmin zumo 660 navin tuossa juuri ennen juhannusta. Ja lähdinkin juhannus viikonloppuna eurooppa tourneelle. Joten jonkin verran sitä on jo kokeiltu. Luin noita aikaisempia kirjoituksia zumo 550 mallista. Ja siellä on hyviäkin juttuja/kokemuksia. Niihin verrattuna omat kokemukseni ovat v...
Kirjoittaja hakapa
Su Kesä 14, 2009 9:34 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: rengaspaineet
Vastaukset: 2
Luettu: 2382

Re: rengaspaineet

Tämä kiittää !!
Kirjoittaja hakapa
Su Kesä 14, 2009 3:47 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: rengaspaineet
Vastaukset: 2
Luettu: 2382

rengaspaineet

Kovankaan etsimisen jälkeen en löytänyt BMW 1200 gs Adventue -08 huoltokirjaani.
Joten olisin kiitollinen tiedosta oikeat rengaspaineet.
Tarkennuksena vielä. Alla ovat Bemarin ensiasennus renkaat(Allroud tyyppiset)