Haku löysi 8 tulosta
Re: Xenon?
suoraan vaan vanhan polttimon tilalle. ajelin jälleen myöhään eilen illalla. oikein odotti sitä et, tulis jo pimeää.
Re: Xenon?
lyhen ( h7r) tilasin xenonkaupasta. Sen jälkeen totesin et, nyt lähti myös pitkät valot vaihtoon. ne tilasin http://kauppa.erikoistekniikka.com/xenon-muutossarjat-c-32_43.html oli näköjään siellä muutaman euron halvempia. Muuten sama tavara. Yhteistä kaupoille oli se et, toimitus oli tosi nopeaa. Ti...
Re: Xenon?
xenonit laitettu paikalleen (h7r lyhyet ja h7 pitkät). parin pimeän illan ajelun jälkeen tuli ainoa ajatus, miksi näitä en ole asentanut aikaisemmin. asennus aivan naurettavan helppo
. virta valoille tulevista liittimistä, ja hyvin tuntuu toimivan.
Re: Xenon?
kävin tuossa xenonkaupan sivuilla. minulle ei oikein auennut ajatus siitä mikä noista sarjoista käy bmw adventure -08 malliin.
pitkät ?
lyhyet ?
mikä värisävy?
ymmärsinkö oikein et, molempia ei kannata vaihtaa xenon valoiksi, vain toinen.
pitkät ?
lyhyet ?
mikä värisävy?
ymmärsinkö oikein et, molempia ei kannata vaihtaa xenon valoiksi, vain toinen.
- Ke Heinä 22, 2009 7:34 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Garmin Zumo
- Vastaukset: 251
- Luettu: 133886
Re: Garmin Zumo
iso kiitos vilulle !!!!!!!
Esim.tälläisten itselle epäselvien asioiden/kysymysten takia nämä palstat ovat iso apu
Iso kiitos myös palstan pitäjille että tällainen on olemassa

Esim.tälläisten itselle epäselvien asioiden/kysymysten takia nämä palstat ovat iso apu
Iso kiitos myös palstan pitäjille että tällainen on olemassa
- Ti Heinä 21, 2009 9:45 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Garmin Zumo
- Vastaukset: 251
- Luettu: 133886
Re: Garmin Zumo
ostin oman garmin zumo 660 navin tuossa juuri ennen juhannusta. Ja lähdinkin juhannus viikonloppuna eurooppa tourneelle. Joten jonkin verran sitä on jo kokeiltu. Luin noita aikaisempia kirjoituksia zumo 550 mallista. Ja siellä on hyviäkin juttuja/kokemuksia. Niihin verrattuna omat kokemukseni ovat v...
- Su Kesä 14, 2009 9:34 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: rengaspaineet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2382
Re: rengaspaineet
Tämä kiittää !!
- Su Kesä 14, 2009 3:47 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: rengaspaineet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2382
rengaspaineet
Kovankaan etsimisen jälkeen en löytänyt BMW 1200 gs Adventue -08 huoltokirjaani.
Joten olisin kiitollinen tiedosta oikeat rengaspaineet.
Tarkennuksena vielä. Alla ovat Bemarin ensiasennus renkaat(Allroud tyyppiset)
Joten olisin kiitollinen tiedosta oikeat rengaspaineet.
Tarkennuksena vielä. Alla ovat Bemarin ensiasennus renkaat(Allroud tyyppiset)