Haku löysi 10 tulosta

Kirjoittaja Finncherokee
Su Kesä 30, 2013 5:03 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: 1100 GS ja Full Bore USA M40 Adventure Sport -renkaat
Vastaukset: 4
Luettu: 5082

1100 GS ja Full Bore USA M40 Adventure Sport -renkaat

Full Bore USA M40 Adventure Sport
110/80 R19 TL 59V Front
150/70 R17 TL 69V Rear

Onko kellään näistä kokemuksia GS:n alla? Hinta näyttää houkuttelevalta
Kirjoittaja Finncherokee
La Huhti 17, 2010 6:23 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
Vastaukset: 2
Luettu: 1353

Re: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?

OK Kiitokset nopeasta vastauksesta !
Kirjoittaja Finncherokee
La Huhti 17, 2010 6:17 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
Vastaukset: 2
Luettu: 1353

BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?

Kehottavat vaihtamaan levyn kun 4,5mm paksuus on saavutettu. Onko kellään tietoa mikä on uuden levyn vastaava mitta? Voisi hieman arvioida jäjellä olevia metrejä kun mittasin paksuudeksi 5,2mm.
Kirjoittaja Finncherokee
Su Elo 24, 2008 1:14 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217177

R 1100 GS, vasemman jakoketjun kiristimen vaihto

Päivitin pyöräni kiristimen oheisesta linkistä (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=69360&highlight=chain+tension) löytyvän 1150:sen ohjeiden mukaisesti ja homma toimii. Kiristimet ovat 1100:ssa samat ja oikeat varaosanumerot ovat: sylinteri 11317688629, mäntä 11317656922, tiivistere...
Kirjoittaja Finncherokee
To Heinä 03, 2008 7:23 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
Vastaukset: 3
Luettu: 1905

Kiitokset vastauksista. Samoilta sivuilta bongasin korjausohjeet - täytyy selvittää tarjoaako valmistaja samaa päivitettyä kiristäjää 1100:seen. Öljynä olen käyttänyt Castrol GP-2 20W-50, joka tuntui sopivan paremmin kuin Bel-Rayn EXP 20W-50.
Kirjoittaja Finncherokee
Ke Heinä 02, 2008 7:23 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
Vastaukset: 3
Luettu: 1905

BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet

GS nakuttelee ja rallattelee tyhjäkäynnillä, hiljaisessa vauhdissa ja moottorilla jarrutettaessa. Ääni ollut jo toista kesää ja ei ole juuri muuttunut. Kuulo lienee herkistynyt kun tuntuu siltä että voisi tuon äänen poistaakin. Amerikan sivuilla kertoivat uuden mallisista jakoketjun kiristäjistä, jo...
Kirjoittaja Finncherokee
To Huhti 10, 2008 10:54 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot
Vastaukset: 4
Luettu: 2546

BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot

Millaisia kokemuksia 2 x 100mm H4 valoista? Paraneeko valoteho oleellisesti alkuperäisestä? Valmistaja kertoo ettei kytkentää tarvi muuttaa. Onko alkuperäinen kytkentä jo releellä vai vaatiiko tehon tuplaaminen sittenkin releen ettei katkaisin lämpene liikaa?
Kirjoittaja Finncherokee
Ma Heinä 30, 2007 5:33 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
Vastaukset: 3
Luettu: 2196

OK - kiitoksia infosta

Jatketaan ajelua eikä korjata ehjää....
Kirjoittaja Finncherokee
To Heinä 05, 2007 12:02 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
Vastaukset: 3
Luettu: 2196

R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos

Jotkut väittävät ominaisuudeksi, onko muilla vastaavia kokemuksia - eli konella jarrutettaessa ykkösellä tai kakkosella ja hieman kolmosellakin koneesta kuuluu nakutus tai rallattava ääni. Voisi tulla jakopään ketjuista? Tuntuu kuuluvan lämpimänä enemmän. Onko kokemusta ketjujen kiristinten kestoiäs...
Kirjoittaja Finncherokee
Ma Kesä 25, 2007 11:35 pm
Keskustelualue: Renkaat
Aihe: BMW R1100GS ja Michelin Anakee
Vastaukset: 1
Luettu: 3042

BMW R1100GS ja Michelin Anakee

Onko kokemuksia miten Misukka toimii soralla, märällä asfaltilla ja kaikkiaan matka-ajossa? Entä kestävyys verrattuna esim Touranceen?