Full Bore USA M40 Adventure Sport
110/80 R19 TL 59V Front
150/70 R17 TL 69V Rear
Onko kellään näistä kokemuksia GS:n alla? Hinta näyttää houkuttelevalta
Haku löysi 10 tulosta
- Su Kesä 30, 2013 5:03 pm
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1100 GS ja Full Bore USA M40 Adventure Sport -renkaat
- Vastaukset: 4
- Luettu: 5082
- La Huhti 17, 2010 6:23 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1353
Re: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
OK Kiitokset nopeasta vastauksesta !
- La Huhti 17, 2010 6:17 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1353
BMW R 1100 GS kytkinlevyn paksuus?
Kehottavat vaihtamaan levyn kun 4,5mm paksuus on saavutettu. Onko kellään tietoa mikä on uuden levyn vastaava mitta? Voisi hieman arvioida jäjellä olevia metrejä kun mittasin paksuudeksi 5,2mm.
- Su Elo 24, 2008 1:14 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
- Vastaukset: 2291
- Luettu: 1217177
R 1100 GS, vasemman jakoketjun kiristimen vaihto
Päivitin pyöräni kiristimen oheisesta linkistä (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=69360&highlight=chain+tension) löytyvän 1150:sen ohjeiden mukaisesti ja homma toimii. Kiristimet ovat 1100:ssa samat ja oikeat varaosanumerot ovat: sylinteri 11317688629, mäntä 11317656922, tiivistere...
- To Heinä 03, 2008 7:23 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1905
- Ke Heinä 02, 2008 7:23 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1905
BMW R 1100 GS jakoketjun kiristimet
GS nakuttelee ja rallattelee tyhjäkäynnillä, hiljaisessa vauhdissa ja moottorilla jarrutettaessa. Ääni ollut jo toista kesää ja ei ole juuri muuttunut. Kuulo lienee herkistynyt kun tuntuu siltä että voisi tuon äänen poistaakin. Amerikan sivuilla kertoivat uuden mallisista jakoketjun kiristäjistä, jo...
- To Huhti 10, 2008 10:54 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2546
BMW R1100GS -97 Touratech H4 tuplavalot
Millaisia kokemuksia 2 x 100mm H4 valoista? Paraneeko valoteho oleellisesti alkuperäisestä? Valmistaja kertoo ettei kytkentää tarvi muuttaa. Onko alkuperäinen kytkentä jo releellä vai vaatiiko tehon tuplaaminen sittenkin releen ettei katkaisin lämpene liikaa?
- Ma Heinä 30, 2007 5:33 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2196
OK - kiitoksia infosta
Jatketaan ajelua eikä korjata ehjää....
- To Heinä 05, 2007 12:02 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2196
R 1100 GS rallattelee moottorijarrutuksessa ja hitaas ajos
Jotkut väittävät ominaisuudeksi, onko muilla vastaavia kokemuksia - eli konella jarrutettaessa ykkösellä tai kakkosella ja hieman kolmosellakin koneesta kuuluu nakutus tai rallattava ääni. Voisi tulla jakopään ketjuista? Tuntuu kuuluvan lämpimänä enemmän. Onko kokemusta ketjujen kiristinten kestoiäs...
- Ma Kesä 25, 2007 11:35 pm
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: BMW R1100GS ja Michelin Anakee
- Vastaukset: 1
- Luettu: 3042
BMW R1100GS ja Michelin Anakee
Onko kokemuksia miten Misukka toimii soralla, märällä asfaltilla ja kaikkiaan matka-ajossa? Entä kestävyys verrattuna esim Touranceen?