Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Pete4WD
Ti Joulu 24, 2013 5:54 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
Vastaukset: 3191
Luettu: 1211523

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Nastat alle, että pääsi joulupukki lahjojen jakoon 8)
Kirjoittaja Pete4WD
Ti Joulu 24, 2013 5:36 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE
Vastaukset: 10
Luettu: 4574

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

20131224_161530_resized_1.jpg
Hyvää joulua kurapyöräväelle!

Pete
Kirjoittaja Pete4WD
Ma Kesä 24, 2013 9:38 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Vastaukset: 2
Luettu: 1099

Re: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?

Joo, jäi mainitsematta, Tuareg 600 on pyörä. Enpä tiedä onko tuon mallista kaasaria juuri muuhun asennettukaan, kuin yksimukiseen nelitahtiin. Ei oo ainakaan aiemmin tuota tyyppiä tullu vastaan.
Kiitokset vaan hyvästä perusohjeesta.
Kirjoittaja Pete4WD
La Kesä 22, 2013 5:49 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Vastaukset: 2
Luettu: 1099

Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?

Aprilia on taas kasassa, mutta kuumakäynnistys on vielä hieman pitkässä vieterissä ja vaatii täyden kaasun. Mikä mahtaa olla tuon kaasarin "lähtöarvo" ? Nyt on 11/2 kierrosta auki.
Kirjoittaja Pete4WD
Pe Maalis 29, 2013 6:23 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
Vastaukset: 4
Luettu: 2489

Re: Rotaxin jakopään ajoitus?

Löytyipä tuolta netin syövereistä hyödyllinen linkki Rotaxin kanssa puuhaileville:

http://www.dutch-brothers.com/rotax/manual/MZ50R.HTM

Ja täältä löytyy varaosat, nopea toimitus ja hyvä palvelu:

http://www.klmotorsport.com

Pete
Kirjoittaja Pete4WD
Su Maalis 17, 2013 2:09 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
Vastaukset: 4
Luettu: 2489

Re: Rotaxin jakopään ajoitus?

Tuolla ensimmäisen linkin ohjeella se on nyt kasattu, mutta ei tuntus olevan ihan älyissään. Tai sit näissä on tosi lyhyt puristustahti. Nokkakin vaikuttais ihan normiprofiililla, täytyypä tutkailla.
Kirjoittaja Pete4WD
La Maalis 16, 2013 10:13 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
Vastaukset: 4
Luettu: 2489

Rotaxin jakopään ajoitus?

Onko kellään tarkempaa tietoa kuussatasen Aprilian jakopään ajoituksesta? Ostin projektin, jonka jakopää oli purettuna. Jos kasaa normiohjeella, eli nokan merkki ja kampiakselin merkki yläasentoon ja linjaan keskenään, niin puristustahti näyttäis jäävän pirun lyhyeksi: imuventtiilit sulkeutuu vasta ...