Haku löysi 7 tulosta
- Ti Joulu 24, 2013 5:54 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
- Vastaukset: 3191
- Luettu: 1211523
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Nastat alle, että pääsi joulupukki lahjojen jakoon 
- Ti Joulu 24, 2013 5:36 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE
- Vastaukset: 10
- Luettu: 4574
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvää joulua kurapyöräväelle!
Pete
Pete
- Ma Kesä 24, 2013 9:38 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1099
Re: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Joo, jäi mainitsematta, Tuareg 600 on pyörä. Enpä tiedä onko tuon mallista kaasaria juuri muuhun asennettukaan, kuin yksimukiseen nelitahtiin. Ei oo ainakaan aiemmin tuota tyyppiä tullu vastaan.
Kiitokset vaan hyvästä perusohjeesta.
Kiitokset vaan hyvästä perusohjeesta.
- La Kesä 22, 2013 5:49 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1099
Dellorto PHBR 34 BD perussäätö?
Aprilia on taas kasassa, mutta kuumakäynnistys on vielä hieman pitkässä vieterissä ja vaatii täyden kaasun. Mikä mahtaa olla tuon kaasarin "lähtöarvo" ? Nyt on 11/2 kierrosta auki.
- Pe Maalis 29, 2013 6:23 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2489
Re: Rotaxin jakopään ajoitus?
Löytyipä tuolta netin syövereistä hyödyllinen linkki Rotaxin kanssa puuhaileville:
http://www.dutch-brothers.com/rotax/manual/MZ50R.HTM
Ja täältä löytyy varaosat, nopea toimitus ja hyvä palvelu:
http://www.klmotorsport.com
Pete
http://www.dutch-brothers.com/rotax/manual/MZ50R.HTM
Ja täältä löytyy varaosat, nopea toimitus ja hyvä palvelu:
http://www.klmotorsport.com
Pete
- Su Maalis 17, 2013 2:09 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2489
Re: Rotaxin jakopään ajoitus?
Tuolla ensimmäisen linkin ohjeella se on nyt kasattu, mutta ei tuntus olevan ihan älyissään. Tai sit näissä on tosi lyhyt puristustahti. Nokkakin vaikuttais ihan normiprofiililla, täytyypä tutkailla.
- La Maalis 16, 2013 10:13 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Rotaxin jakopään ajoitus?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2489
Rotaxin jakopään ajoitus?
Onko kellään tarkempaa tietoa kuussatasen Aprilian jakopään ajoituksesta? Ostin projektin, jonka jakopää oli purettuna. Jos kasaa normiohjeella, eli nokan merkki ja kampiakselin merkki yläasentoon ja linjaan keskenään, niin puristustahti näyttäis jäävän pirun lyhyeksi: imuventtiilit sulkeutuu vasta ...