Haku löysi 22 tulosta
- Pe Joulu 14, 2007 5:33 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotarin kansi
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3585
- To Joulu 13, 2007 8:17 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotarin kansi
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3585
kotarin kansi
morjens. onko kokemuksia miten saa kotarista nokkaakselin irti helpoiten?
pyörän malli 520 exc vm 02
pitääkö toinen laakeri saada irti? vai ottaa magneetto irti ja alapäästä ketju löysätä että nousee nokka poejs???

pyörän malli 520 exc vm 02
pitääkö toinen laakeri saada irti? vai ottaa magneetto irti ja alapäästä ketju löysätä että nousee nokka poejs???
- Pe Touko 04, 2007 1:08 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mistä Keihiniin suuttimia?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2602
- Ke Huhti 11, 2007 6:35 pm
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Ktm 525 exc
- Vastaukset: 165
- Luettu: 141108
- Ti Maalis 27, 2007 5:35 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mistä tulppa-avain KTM 400 SXC vm-99 enduroon ?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3368
- Ti Maalis 13, 2007 9:02 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotari kytkin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 19364
- Ti Maalis 13, 2007 8:31 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotari kytkin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 19364
voihan video se ei mulla lähe alakautta työntämään sitä nestettä ylös ollenkaan vaikka ei ole kahva ollenkaan paikallaan, selvitin vikaa missä voisi olla annoin paine ilmaa sille systeemille vähän sillo tulee ilma ylös kun on letku irrotettu kahvasta kokonaan :shock: mutta herääkin kysymys miten se ...
- Ma Maalis 12, 2007 5:59 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotari kytkin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 19364
- Ma Maalis 12, 2007 1:18 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: kotari kytkin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 19364
kotari kytkin
nyt on semmonen pulma että en saa kytkimestä ilmoja pois millää lailla, aikasemmi koko kytkin oli jumissa korjasin sen työsylinteri oli jumissa nyt ei ole enää ja kaikki pelaa normaalisti mutta en saa millään ilmoja pois 
osaisko joku sanoo mistä kiikastaa koko homma???
osaisko joku sanoo mistä kiikastaa koko homma???
- To Maalis 08, 2007 10:36 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
- Vastaukset: 3191
- Luettu: 1212057
- To Maalis 08, 2007 10:28 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
- Vastaukset: 3191
- Luettu: 1212057
tuli rakennetua kotari exc 520 endurosta supermoto .. siinä projektissa kävi pyörä iha palasina runko,takahaarukka ja muita pikku osia kävi pulverimaalauksessa, kytkin ja magneetonkoppa maalattii iha normaalilla ruiskulla.ja tietysti vaihdettu uudet muovit (mustat) ja takavalo härpäke vaihettu uutee...
- La Maalis 03, 2007 11:37 am
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: nettikaupat
- Vastaukset: 28
- Luettu: 16341
crossipyörien osia ja varusteita esim:kenkiä,kypäriä,rintapanssareita jne.... kohtuu hinalla
www.motocross-shop.de
www.motocross-shop.de
- Ma Helmi 26, 2007 6:36 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: lc4 sähkö häikkä
- Vastaukset: 12
- Luettu: 5436
- To Helmi 01, 2007 9:58 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Asiaa äänen'vaimentimista'
- Vastaukset: 25
- Luettu: 11236
putki
onko ne änärit minkä kokoisia halkaisia???? ja pituus???
- To Helmi 01, 2007 9:48 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Asiaa äänen'vaimentimista'
- Vastaukset: 25
- Luettu: 11236