Haku löysi 22 tulosta

Kirjoittaja tyyning
Pe Joulu 14, 2007 5:33 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotarin kansi
Vastaukset: 6
Luettu: 3585

eikait se auta ku katkasta ketju tuntus oleva helpoin ratkaisu tässä vaiheessa :lol:
Kirjoittaja tyyning
To Joulu 13, 2007 8:17 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotarin kansi
Vastaukset: 6
Luettu: 3585

kotarin kansi

morjens. onko kokemuksia miten saa kotarista nokkaakselin irti helpoiten?

pyörän malli 520 exc vm 02

pitääkö toinen laakeri saada irti? vai ottaa magneetto irti ja alapäästä ketju löysätä että nousee nokka poejs???
:?
Kirjoittaja tyyning
Pe Touko 04, 2007 1:08 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mistä Keihiniin suuttimia?
Vastaukset: 4
Luettu: 2602

kannataa kysyä emc:ltä se myy keihinii suuttimia
Kirjoittaja tyyning
Ke Huhti 11, 2007 6:35 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Ktm 525 exc
Vastaukset: 165
Luettu: 141108

minä käytän omassa 520 exc:ssä sitä motorexi 20w60 mitä kotari suosittelee laitettavaks myllyy... 8) se o iha hyvä öljy...
Kirjoittaja tyyning
Ti Maalis 27, 2007 5:35 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mistä tulppa-avain KTM 400 SXC vm-99 enduroon ?
Vastaukset: 3
Luettu: 3368

mullakii oli ongelma iha sama.. mutta tilasin scatterilta jonkii halpis tulppaavaimen ja hitsasin siihen 3/8 putken pätkän ja pulti siihe päähä koska ei ois muute yltäny tarpeeks pitkälle :lol:
Kirjoittaja tyyning
Ti Maalis 13, 2007 9:02 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotari kytkin
Vastaukset: 14
Luettu: 19364

on se mullakii magura systeemi.. mutta se on vaa ainut vika että se jumii se siihe ylös eikä anna mennä sinne säiliöön nestee/ilma pitäskö kokeilla sitä että löysää se lukkosoka nii että se mäntä pääsee liukumaa taaksepäin sen verran että se ei ole esteenä enää???
Kirjoittaja tyyning
Ti Maalis 13, 2007 8:31 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotari kytkin
Vastaukset: 14
Luettu: 19364

voihan video se ei mulla lähe alakautta työntämään sitä nestettä ylös ollenkaan vaikka ei ole kahva ollenkaan paikallaan, selvitin vikaa missä voisi olla annoin paine ilmaa sille systeemille vähän sillo tulee ilma ylös kun on letku irrotettu kahvasta kokonaan :shock: mutta herääkin kysymys miten se ...
Kirjoittaja tyyning
Ma Maalis 12, 2007 5:59 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotari kytkin
Vastaukset: 14
Luettu: 19364

okei pitää testata tuota tyyliä :lol:
Kirjoittaja tyyning
Ma Maalis 12, 2007 1:18 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: kotari kytkin
Vastaukset: 14
Luettu: 19364

kotari kytkin

nyt on semmonen pulma että en saa kytkimestä ilmoja pois millää lailla, aikasemmi koko kytkin oli jumissa korjasin sen työsylinteri oli jumissa nyt ei ole enää ja kaikki pelaa normaalisti mutta en saa millään ilmoja pois :evil:


osaisko joku sanoo mistä kiikastaa koko homma???
Kirjoittaja tyyning
To Maalis 08, 2007 10:36 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
Vastaukset: 3191
Luettu: 1212057

tulee ku saan kamera kätee ja otan kuvan :lol:
Kirjoittaja tyyning
To Maalis 08, 2007 10:28 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Mitä talleissa tapahtuu...?
Vastaukset: 3191
Luettu: 1212057

tuli rakennetua kotari exc 520 endurosta supermoto .. siinä projektissa kävi pyörä iha palasina runko,takahaarukka ja muita pikku osia kävi pulverimaalauksessa, kytkin ja magneetonkoppa maalattii iha normaalilla ruiskulla.ja tietysti vaihdettu uudet muovit (mustat) ja takavalo härpäke vaihettu uutee...
Kirjoittaja tyyning
La Maalis 03, 2007 11:37 am
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: nettikaupat
Vastaukset: 28
Luettu: 16341

crossipyörien osia ja varusteita esim:kenkiä,kypäriä,rintapanssareita jne.... kohtuu hinalla
www.motocross-shop.de
Kirjoittaja tyyning
Ma Helmi 26, 2007 6:36 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: lc4 sähkö häikkä
Vastaukset: 12
Luettu: 5436

akku se on varmaan... ku itellä kanssa kotkassa on akku paskana.. vaikka lataat se täytee ja se näyttää että jännitettä on yli 13volttia nii antaa kerra startata ja sen jälkee akku o salut eli iha tyhjä :lol:

mukavampiha se ois nappia painalla laittaa käyntii ku polkemalla.. :D
Kirjoittaja tyyning
To Helmi 01, 2007 9:58 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Asiaa äänen'vaimentimista'
Vastaukset: 25
Luettu: 11236

putki

onko ne änärit minkä kokoisia halkaisia???? ja pituus???
Kirjoittaja tyyning
To Helmi 01, 2007 9:48 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Asiaa äänen'vaimentimista'
Vastaukset: 25
Luettu: 11236

polon osoite