Haku löysi 14 tulosta

Kirjoittaja Hat3
Ti Huhti 21, 2020 9:33 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Edessä ensimmäinen öljynvaihto perään ja laatikkoon marjapuuron jälkeen eli Redlinen heavy shock prooffit lootassa ja perässä. Tässä vain mietin, että kuinka hyvin mahtaa esim. laatikosta valua pois tuo vanha vai meneekö imuhommiksi, jotta saa vanhan pois riittävän hyvin. En ole vielä päättänyt lait...
Kirjoittaja Hat3
To Kesä 27, 2019 7:48 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiitos nopeasta vastauksesta. Helpolla pääsen siis ja otan vaijerin mukaan. Kiitos informaatiosta jälleen!
Kirjoittaja Hat3
To Kesä 27, 2019 6:19 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Käynnistysnappulan kontaktipintojen putsaus r 1100 gs -95?

Mites tämä onnistuu ilman että yritän ja erehdyn. Ajattelin nyt tehdä tämänkin ennen reissuun lähtöä.

Kaasuvaijerin ja kytkinvaijerin rasvaus neuvoja otan mielelläni kanssa vastaan, varsinkin jos noissa jotain kikkoja.
Kirjoittaja Hat3
To Elo 23, 2018 10:20 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiitos vastauksista. Redlinet kehiin vaan sitten. Mukavia reissuja kaikille loppukesään.
Kirjoittaja Hat3
Ti Elo 21, 2018 10:31 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Tänään tein R1100GS pyörälleni vartti miljoonan kilometrin huollon. Moottoriin Teboil Classic 20W50 ja laatikkoon ja perään Red Line Heavy Schock Proof. Noilla se toimii. Kun aloitin tämän ketjun vuonna 2005, oli mittarissa noin 40.000 km. Nyt on 250.000 km. Pekka :shock: :shock: :shock: Ostin red ...
Kirjoittaja Hat3
La Elo 11, 2018 9:45 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kellään satu olemaan hyllyssä tarpeettomana touratechin hard partseja 1100geeässään? Voisin ostaa pois lojumasta. Osto threadi on tosiaan muualla , mutta tätä porukka ainakin lukee joten sallinette yhden pienin tälläisenkin. YV tulemaan jos osat löytyy niin tehdään kaupat. Kiitos ja ajamisen riemua.
Kirjoittaja Hat3
Su Heinä 01, 2018 10:24 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiitos viestistä. Kahlaan läpi ketjun jos vaikka sattuu silmään tuo start-napin puhdistus juttu. Startti ok.
Kirjoittaja Hat3
Su Kesä 10, 2018 11:42 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

En viitsinyt uutta ketjua laittaa pystyyn niin kysyn tätä kautta. Pyörä bmw 1100 gs -95. Akku on uusittu kahden vuoden sisällä. Nyt alkanut tekemään sellaista, että kun kääntää avaimesta virrat päälle ja yrittää startata niin starttinamiska ei anna vastetta. Hetken kun odottaa niin sitten starttaa. ...
Kirjoittaja Hat3
Ma Touko 14, 2018 11:23 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Patukka kirjoitti:
Hat3 kirjoitti:Sen verran pakko kommentoida ja kiittää, että sain oman gs1100 -95 nykimisen alhaisilla kierroksilla eli "surging"- ilmiön täysin häviämään hieman korjaamalla TPS-anturin asentoa. Kyllä kelpaa.
Tuliko kirja perille?

Kyllä tuli ja nyt on lukemista ja opeteltavaa hetkeksi. Kiitos!
Kirjoittaja Hat3
Ma Touko 14, 2018 7:44 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Sen verran pakko kommentoida ja kiittää, että sain oman gs1100 -95 nykimisen alhaisilla kierroksilla eli "surging"- ilmiön täysin häviämään hieman korjaamalla TPS-anturin asentoa. Kyllä kelpaa.
Kirjoittaja Hat3
Ma Huhti 30, 2018 8:47 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiitos viesteistä! Soitan vielä maanantaina huoltomiehelle ja varmistan yksityiskohtaisesti mikä hänen mielestään noissa oli ongelma. Mitä internetistä katsoin niin liimoja (locktite) on ainakin jossain malleissa käytetty ja sitten väkisin kuumentamatta avattu niin kärsinyt nuo pinnit. Yv:llä saink...
Kirjoittaja Hat3
Su Huhti 29, 2018 6:11 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiitos viesteistä! Soitan vielä maanantaina huoltomiehelle ja varmistan yksityiskohtaisesti mikä hänen mielestään noissa oli ongelma. Mitä internetistä katsoin niin liimoja (locktite) on ainakin jossain malleissa käytetty ja sitten väkisin kuumentamatta avattu niin kärsinyt nuo pinnit. Yv:llä sainki...
Kirjoittaja Hat3
La Huhti 28, 2018 2:21 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217955

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Pyörä bmw 1100 gs -95 ml 85k. Kardaanin boorien rasvauksen yhteydessä huoltomies mainitsi, että nuo perän "pivot pins" ovat kuluneet. Niitä löytyy ebaysta hyvin https://www.ebay.co.uk/itm/NOS-OEM-BMW-72-07-R1100GS-RT-RS-850R-REAR-WHEEL-FORK-PIVOT-PIN-RIGHT-33172312563/272463151731?epid=208...
Kirjoittaja Hat3
Su Syys 24, 2017 2:33 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW 1100gs intake manifold right, inlet manifold left kumit
Vastaukset: 0
Luettu: 3641

BMW 1100gs intake manifold right, inlet manifold left kumit

Tervehdys. Tiedustelisin asiasta tietäviltä mistä mahdollisesti olette hommanneet kumiosat (jotka minulla hapertuneet -95 gessu) jotka ovat nuo intake manifold right ja inlet manifold left kumiosat (imusarjan)? Lähinnä saako tätä tavaraa esim. valtuutetulta huollolta hyllystä vai parempi tilata neti...