Haku löysi 6 tulosta
- To Maalis 14, 2019 3:21 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Lisävaloista
- Vastaukset: 1
- Luettu: 5035
Lisävaloista
Näin kerran yhdessä 1190 Adventuressa neliskanttisen LED-lisävalon, jossa kaksi ylintä lediä oli lisäpitkät, ja kaksi alinta sumareita! Tietääkö kukaan mikä valo kyseessä?
- To Helmi 08, 2018 10:24 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: Ktm 1090 Adventure R
- Vastaukset: 158
- Luettu: 158903
Re: Ktm 1090 Adventure R
Moro vois kiinnostaakkin jos noi on oikeesti toimivat? Edellisessä motossa kahdet erimerkkiset H-4 ledit, mutta ei toiminut!
- To Syys 07, 2017 2:21 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: KTM sx-f 250 sammuu lämpösenä
- Vastaukset: 6
- Luettu: 6187
Re: KTM sx-f 250 sammuu lämpösenä
Moro, eikös tuo ole nelari? Melkein yleisin syy jos nelari ei lähde kuumana käyntiin on että venttiilit alkaa kantamaan! = venttiilivälys liian pieni!
- Ti Elo 08, 2017 7:40 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 1190 Adventure
- Vastaukset: 1323
- Luettu: 729719
Re: KTM 1190 Adventure
Moro Mikähän tuohon nyt tuli, aamulla käynnistäessä mittaristoon ei syttynyt mikään valo, lähdin liikkeelle, mittariston puoli pimeänä, nopeus- kierrosluku- ja vaihdenäyttö nollana. Saman tien monitoimi näyttöön iso liuta vikatiloja, bensa- ja lämpönäyttö vilkuttivat miten sattuu, sitten alkoi mitta...
- Pe Kesä 09, 2017 7:26 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 1190 vaihteisto
- Vastaukset: 5
- Luettu: 7421
Re: KTM 1190 vaihteisto
Joo samaa itsekkin tuumailin! Sorry tää keskustelu piti mennä KTM 1190 Adventure otsikon alle!
- Pe Kesä 09, 2017 7:14 am
- Keskustelualue: Pyörät
- Aihe: KTM 1190 vaihteisto
- Vastaukset: 5
- Luettu: 7421
KTM 1190 vaihteisto
Moi, pariviikkoa takana "uudella" ylivuotisella 1190 Adventurella. Edellinen pyörä 990 SMR, kehitystä todella tapahtunut, mutta "jäykkä" vaihteisto vähän arvelluttaa! Kylmänä lodju toimii kuin ajatus, mutta lämpimänä esim. ykköseltä mahdoton saada vapaalle, välillä vaihteet sahaa...