Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja JJ66
To Maalis 14, 2019 3:21 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Lisävaloista
Vastaukset: 1
Luettu: 5035

Lisävaloista

Näin kerran yhdessä 1190 Adventuressa neliskanttisen LED-lisävalon, jossa kaksi ylintä lediä oli lisäpitkät, ja kaksi alinta sumareita! Tietääkö kukaan mikä valo kyseessä?
Kirjoittaja JJ66
To Helmi 08, 2018 10:24 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Ktm 1090 Adventure R
Vastaukset: 158
Luettu: 158903

Re: Ktm 1090 Adventure R

Moro vois kiinnostaakkin jos noi on oikeesti toimivat? Edellisessä motossa kahdet erimerkkiset H-4 ledit, mutta ei toiminut!
Kirjoittaja JJ66
To Syys 07, 2017 2:21 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: KTM sx-f 250 sammuu lämpösenä
Vastaukset: 6
Luettu: 6187

Re: KTM sx-f 250 sammuu lämpösenä

Moro, eikös tuo ole nelari? Melkein yleisin syy jos nelari ei lähde kuumana käyntiin on että venttiilit alkaa kantamaan! = venttiilivälys liian pieni!
Kirjoittaja JJ66
Ti Elo 08, 2017 7:40 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 Adventure
Vastaukset: 1323
Luettu: 729719

Re: KTM 1190 Adventure

Moro Mikähän tuohon nyt tuli, aamulla käynnistäessä mittaristoon ei syttynyt mikään valo, lähdin liikkeelle, mittariston puoli pimeänä, nopeus- kierrosluku- ja vaihdenäyttö nollana. Saman tien monitoimi näyttöön iso liuta vikatiloja, bensa- ja lämpönäyttö vilkuttivat miten sattuu, sitten alkoi mitta...
Kirjoittaja JJ66
Pe Kesä 09, 2017 7:26 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 vaihteisto
Vastaukset: 5
Luettu: 7421

Re: KTM 1190 vaihteisto

Joo samaa itsekkin tuumailin! Sorry tää keskustelu piti mennä KTM 1190 Adventure otsikon alle!
Kirjoittaja JJ66
Pe Kesä 09, 2017 7:14 am
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: KTM 1190 vaihteisto
Vastaukset: 5
Luettu: 7421

KTM 1190 vaihteisto

Moi, pariviikkoa takana "uudella" ylivuotisella 1190 Adventurella. Edellinen pyörä 990 SMR, kehitystä todella tapahtunut, mutta "jäykkä" vaihteisto vähän arvelluttaa! Kylmänä lodju toimii kuin ajatus, mutta lämpimänä esim. ykköseltä mahdoton saada vapaalle, välillä vaihteet sahaa...