Haku löysi 13 tulosta
- Ti Kesä 19, 2018 7:21 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: R1200gs kytkinneste v10
- Vastaukset: 1
- Luettu: 7412
Re: R1200gs kytkinneste v10
Esimerkiksi Stormilta saa: https://www.storm-motor.fi/voiteluainee ... -75-100ml/
- Ke Touko 09, 2018 9:00 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
- Vastaukset: 2291
- Luettu: 1217955
Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Kiinan startti tuli, ulkonäkö ei eronnut mitenkään Valeosta, paikalleen kävi täysin bolt on. Hyvin starttasi ainakin viisi kertaa. Saa nähdä kestääkö minulla kiinalainen 100tkm, mutta sen tiedän että Valeo kesti 80tkm. Ehkä ei sillä kilometrimäärällä ole niin väliä, mutta montako käynnistystä se st...
- To Huhti 19, 2018 7:16 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Termosmuki
- Vastaukset: 2
- Luettu: 6802
Re: Termosmuki
https://www.prisma.fi/fi/prisma/airam-k ... smuki-035l
Tämä. Unohdin juoda kahvit autossa, neljä tuntia myöhemmin kun kaadoin pois niin oli edelleen lämmintä
Tämä. Unohdin juoda kahvit autossa, neljä tuntia myöhemmin kun kaadoin pois niin oli edelleen lämmintä
- Pe Elo 25, 2017 1:48 pm
- Keskustelualue: Navigointi
- Aihe: iPhone ja maastokartat
- Vastaukset: 30
- Luettu: 50711
Re: iPhone ja maastokartat
Maastokartta - Suomi tekijänä Shingle Oyjuvander kirjoitti:Ko. softa näköjään hävinnyt bitti taivaaseen.
Onkos tämän käyttäjillä mitään vastinetta iPuhelimelle jolla nuo maastokartat saisi näkyville?
https://itunes.apple.com/fi/app/maastok ... ?l=fi&mt=8
Toi on ainakin hyvä [THUMBS UP SIGN]
- Pe Elo 04, 2017 4:11 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: BMW R1150GS Kartaani
- Vastaukset: 6
- Luettu: 8492
Re: BMW R1150GS Kartaani
Katkesko koko keksintö vai menikö vain ristikko?
- Ma Huhti 10, 2017 7:48 pm
- Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
- Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
- Vastaukset: 4523
- Luettu: 1834878
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kyllähän niillä ajetaankin sateella ja kylmälläjmm89 kirjoitti: Mutta eikai nuo pientä kosteutta ja yöpakkasta säikähdä, toivottavasti.
Parempia kelejä odotellessa
- Ke Maalis 29, 2017 9:10 pm
- Keskustelualue: Leikkikenttä
- Aihe: Vitutus ketju!!
- Vastaukset: 4085
- Luettu: 1293898
Re: Vitutus ketju!!
Oliskohan toiminta parempi jos olisin maksanut vasta puvun saatuani? Voipi olla viimeinen kerta tämän firman palveluksien käyttäjänä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Samaa pukua odotellessa. Tarjolla ei ollut tummaa väriä, niin tilasin ja maksoin. 7.3. tuli Postin lähetysnumero sähköpostiin. 17.3. kys...
- La Maalis 18, 2017 10:49 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
- Vastaukset: 2291
- Luettu: 1217955
Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Eipä noita bensapumppujakaan tartte ilmeisesti pelätä. Muutaman kuullut hajonneen ja kaikilla ajettu +200tkm.
- To Helmi 23, 2017 6:17 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: Parhaat ajotakit?
- Vastaukset: 161
- Luettu: 148561
Re: Parhaat ajotakit?
Rukka Energater varmaan paras. Ja kalleinsavorau kirjoitti:Mitkä on hyviä ajotakkeja matka ajoon? Pitäisi olla vedenpitävä kalvo ulommaisena..
- Ti Helmi 21, 2017 10:44 pm
- Keskustelualue: Leikkikenttä
- Aihe: Vitutus ketju!!
- Vastaukset: 4085
- Luettu: 1293898
Re: Vitutus ketju!!
2,5 litranen vissiin on. Pienemmät remmilläceevu kirjoitti:Minä olin siinä uskossa että t5 portterissa on ratas jakopää????
- Ma Tammi 23, 2017 7:43 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: R1200 gs laturin hihnan vaihto
- Vastaukset: 21
- Luettu: 19017
Re: R1200 gs laturin hihnan vaihto
Alkuperäinen maksaa 30€ ja vaihtoväli on sen 60tkm, ei paljoa ole kustannus... Sent from my iPad using Tapatalk Niin, ja tämän vuoksi juuri moniurahihnaa etsiskelen :shock: :o :mrgreen: Mielummin paikalliselle rahani annan kuin maksan postikuluja :wink: 40 tai 60tkm, eipä sitä eroa huomaa :lol: Jos...
- Ma Tammi 23, 2017 4:50 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: R1200 gs laturin hihnan vaihto
- Vastaukset: 21
- Luettu: 19017
Re: R1200 gs laturin hihnan vaihto
Alkuperäinen maksaa 30€ ja vaihtoväli on sen 60tkm, ei paljoa ole kustannus...
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk