Haku löysi 13 tulosta

Kirjoittaja ve_stone
Ti Kesä 19, 2018 7:21 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: R1200gs kytkinneste v10
Vastaukset: 1
Luettu: 7412

Re: R1200gs kytkinneste v10

Kirjoittaja ve_stone
Ke Touko 09, 2018 9:00 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217981

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Kiinan startti tuli, ulkonäkö ei eronnut mitenkään Valeosta, paikalleen kävi täysin bolt on. Hyvin starttasi ainakin viisi kertaa. Saa nähdä kestääkö minulla kiinalainen 100tkm, mutta sen tiedän että Valeo kesti 80tkm. Ehkä ei sillä kilometrimäärällä ole niin väliä, mutta montako käynnistystä se st...
Kirjoittaja ve_stone
To Huhti 19, 2018 7:16 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Termosmuki
Vastaukset: 2
Luettu: 6802

Re: Termosmuki

https://www.prisma.fi/fi/prisma/airam-k ... smuki-035l

Tämä. Unohdin juoda kahvit autossa, neljä tuntia myöhemmin kun kaadoin pois niin oli edelleen lämmintä 8)
Kirjoittaja ve_stone
Pe Elo 25, 2017 1:48 pm
Keskustelualue: Navigointi
Aihe: iPhone ja maastokartat
Vastaukset: 30
Luettu: 50711

Re: iPhone ja maastokartat

juvander kirjoitti:Ko. softa näköjään hävinnyt bitti taivaaseen.

Onkos tämän käyttäjillä mitään vastinetta iPuhelimelle jolla nuo maastokartat saisi näkyville?
Maastokartta - Suomi tekijänä Shingle Oy
https://itunes.apple.com/fi/app/maastok ... ?l=fi&mt=8

Toi on ainakin hyvä [THUMBS UP SIGN]
Kirjoittaja ve_stone
Pe Elo 04, 2017 4:11 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: BMW R1150GS Kartaani
Vastaukset: 6
Luettu: 8492

Re: BMW R1150GS Kartaani

Katkesko koko keksintö vai menikö vain ristikko?
Kirjoittaja ve_stone
Ma Huhti 10, 2017 7:48 pm
Keskustelualue: Sekalainen tarinointi
Aihe: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Vastaukset: 4523
Luettu: 1834931

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

jmm89 kirjoitti: Mutta eikai nuo pientä kosteutta ja yöpakkasta säikähdä, toivottavasti.
Parempia kelejä odotellessa :)
Kyllähän niillä ajetaankin sateella ja kylmällä :)
Kirjoittaja ve_stone
Ke Maalis 29, 2017 9:10 pm
Keskustelualue: Leikkikenttä
Aihe: Vitutus ketju!!
Vastaukset: 4085
Luettu: 1293927

Re: Vitutus ketju!!

Oliskohan toiminta parempi jos olisin maksanut vasta puvun saatuani? Voipi olla viimeinen kerta tämän firman palveluksien käyttäjänä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Samaa pukua odotellessa. Tarjolla ei ollut tummaa väriä, niin tilasin ja maksoin. 7.3. tuli Postin lähetysnumero sähköpostiin. 17.3. kys...
Kirjoittaja ve_stone
La Maalis 18, 2017 10:49 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150
Vastaukset: 2291
Luettu: 1217981

Re: BMW R1100GS huolto-ohjeet. Ja kanssa R850 ja R1150

Eipä noita bensapumppujakaan tartte ilmeisesti pelätä. Muutaman kuullut hajonneen ja kaikilla ajettu +200tkm.
Kirjoittaja ve_stone
To Helmi 23, 2017 6:17 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: Parhaat ajotakit?
Vastaukset: 161
Luettu: 148564

Re: Parhaat ajotakit?

savorau kirjoitti:Mitkä on hyviä ajotakkeja matka ajoon? Pitäisi olla vedenpitävä kalvo ulommaisena..
Rukka Energater varmaan paras. Ja kallein :D
Kirjoittaja ve_stone
Ti Helmi 21, 2017 10:44 pm
Keskustelualue: Leikkikenttä
Aihe: Vitutus ketju!!
Vastaukset: 4085
Luettu: 1293927

Re: Vitutus ketju!!

ceevu kirjoitti:Minä olin siinä uskossa että t5 portterissa on ratas jakopää????
2,5 litranen vissiin on. Pienemmät remmillä
Kirjoittaja ve_stone
Ma Tammi 23, 2017 7:43 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: R1200 gs laturin hihnan vaihto
Vastaukset: 21
Luettu: 19017

Re: R1200 gs laturin hihnan vaihto

Alkuperäinen maksaa 30€ ja vaihtoväli on sen 60tkm, ei paljoa ole kustannus... Sent from my iPad using Tapatalk Niin, ja tämän vuoksi juuri moniurahihnaa etsiskelen :shock: :o :mrgreen: Mielummin paikalliselle rahani annan kuin maksan postikuluja :wink: 40 tai 60tkm, eipä sitä eroa huomaa :lol: Jos...
Kirjoittaja ve_stone
Ma Tammi 23, 2017 4:50 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: R1200 gs laturin hihnan vaihto
Vastaukset: 21
Luettu: 19017

Re: R1200 gs laturin hihnan vaihto

Alkuperäinen maksaa 30€ ja vaihtoväli on sen 60tkm, ei paljoa ole kustannus...


Sent from my iPad using Tapatalk
Kirjoittaja ve_stone
Ke Loka 05, 2016 8:40 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: R1200GS
Vastaukset: 2209
Luettu: 1056344

Re: R1200GS