Kivaahan tuo taas oli. Kiitos kaikille ajoseurasta.
t. lailio
Haku löysi 5 tulosta
- Ma Huhti 30, 2018 9:21 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
- Vastaukset: 2555
- Luettu: 1055994
- Su Heinä 03, 2016 10:12 am
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Altan Wanha postitie
- Vastaukset: 363
- Luettu: 257996
Re: Altan Wanha postitie
Loppuosaltakin selvitty pahemmin rypemättä. Märkää ja liukasta siellä oli, varsinkin Biggejavrin kohdilla. Dunloppien kanssa ei passannut etujarruun koskea. Saas nähdä ehtiikö tuonne vielä toisen kerran tänä kesänä. Olikos se foorumilaisia, joka tuli vastaan isolla gessulla juniori kyydissä järven ...
- To Kesä 02, 2016 2:50 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: URAA 2016
- Vastaukset: 84
- Luettu: 51203
Re: URAA 2016
Nyt vasta älysin että tuohon aikaan minunkin pitäisi olla noilla nurkilla pyörimässä. Saattaa olla että pyörähdän moikkaamassa ohikulkiessa.
- To Tammi 28, 2016 3:57 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: EXC 125 käymis ongelma
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1629
Re: EXC 125 käymis ongelma
Vaihda tulppa, luultavasti laulaa sen jälkeen normaalisti.
- Su Loka 25, 2015 9:46 pm
- Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
- Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
- Vastaukset: 2555
- Luettu: 1055994
Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Kiitoksia vaan kaikille ajoseurasta ja mukavasta reitistä. Hyvinhän tuo iso mörkö meni kaksi päälläkin pimeyden keskellä. Ensi vuonna uudestaan mutta eri rengastuksella.