Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja nasse501
Ma Huhti 30, 2018 9:21 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Vastaukset: 2555
Luettu: 1055994

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Kivaahan tuo taas oli. Kiitos kaikille ajoseurasta.
t. lailio
Kirjoittaja nasse501
Su Heinä 03, 2016 10:12 am
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Altan Wanha postitie
Vastaukset: 363
Luettu: 257996

Re: Altan Wanha postitie

Loppuosaltakin selvitty pahemmin rypemättä. Märkää ja liukasta siellä oli, varsinkin Biggejavrin kohdilla. Dunloppien kanssa ei passannut etujarruun koskea. Saas nähdä ehtiikö tuonne vielä toisen kerran tänä kesänä. Olikos se foorumilaisia, joka tuli vastaan isolla gessulla juniori kyydissä järven ...
Kirjoittaja nasse501
To Kesä 02, 2016 2:50 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: URAA 2016
Vastaukset: 84
Luettu: 51203

Re: URAA 2016

Nyt vasta älysin että tuohon aikaan minunkin pitäisi olla noilla nurkilla pyörimässä. Saattaa olla että pyörähdän moikkaamassa ohikulkiessa.
Kirjoittaja nasse501
To Tammi 28, 2016 3:57 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: EXC 125 käymis ongelma
Vastaukset: 1
Luettu: 1629

Re: EXC 125 käymis ongelma

Vaihda tulppa, luultavasti laulaa sen jälkeen normaalisti.
Kirjoittaja nasse501
Su Loka 25, 2015 9:46 pm
Keskustelualue: Kokoontumiset, reissut ja tapahtumat
Aihe: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt
Vastaukset: 2555
Luettu: 1055994

Re: Pääkaupunkiseudun kurapyöräilyt

Kiitoksia vaan kaikille ajoseurasta ja mukavasta reitistä. Hyvinhän tuo iso mörkö meni kaksi päälläkin pimeyden keskellä. Ensi vuonna uudestaan mutta eri rengastuksella.