Haku löysi 12 tulosta

Kirjoittaja Ps*
To Elo 30, 2007 7:34 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: 650 DR:n koneen purkaminen
Vastaukset: 8
Luettu: 4433

http://smg.photobucket.com/albums/v606/ ... C00070.jpg

tässä eräs näkemys ulosvetäjästä :)
Kirjoittaja Ps*
Su Touko 27, 2007 11:07 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Ktm lc4 640 sm
Vastaukset: 1
Luettu: 2860

http://img.photobucket.com/albums/v606/ ... iputki.jpg

tälläinen tuli väsättyä välivaimentimen tilalle. Hyödystä en tiedä mutta olipahan jotain tekemistä.
Kirjoittaja Ps*
Su Touko 20, 2007 9:17 pm
Keskustelualue: Pyörät
Aihe: Ktm lc4 640 sm
Vastaukset: 1
Luettu: 2860

Ktm lc4 640 sm

Pistetään pari kuvaa omastakin pyörästä. http://img.photobucket.com/albums/v606/p_superstr/kotari3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v606/p_superstr/kotari2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v606/p_superstr/kotari-1.jpg Jotain muutoksia: -takamuovit leikelty vähän sirommiksi -ledivalo -leovi...
Kirjoittaja Ps*
Ma Huhti 16, 2007 11:26 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Tomin DR-Z 400 SM
Vastaukset: 122
Luettu: 77199

Hösö kirjoitti:Vilkase tuo Helsingin ajelut topikki ni tiät... :)
Sama homma itellä. Ei ollut ilmeisesti kiristetty kunnolla ja pultti ja prikka hukassa ja eturatas svingin ja rungon välissä jumissa. En ole vielä saanut irti :).
Harmittaa vaan kun ei ollut pahan vanhat oranssikylkiset ketjut.
Kirjoittaja Ps*
Ma Huhti 16, 2007 8:11 pm
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Tomin DR-Z 400 SM
Vastaukset: 122
Luettu: 77199

Mikäs kotarin ketjuihin on tullut?
Kirjoittaja Ps*
Ke Huhti 11, 2007 11:37 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaihtoehtoinen kaasutin KTM LC4:seen
Vastaukset: 105
Luettu: 84137

Hän kiittää.

Kyllä sen luulis olevan samoilla mitoilla vaikkei tuolla kedossa sitä myydäkkään ktm:ään. Täytyy pistää 1 kappale tilaukseen.
Kirjoittaja Ps*
Ke Huhti 11, 2007 1:34 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaihtoehtoinen kaasutin KTM LC4:seen
Vastaukset: 105
Luettu: 84137

http://kedo.de/com/ssl/php/art_detail.php?f_page=ArtDetail&f_param=30264&f_sub=8&PHPSESSID=b11dfe5e3b71dc016cfd91e2bdcd3db2 Onko tuo vastaava mitä ktmax myy. Eli pitäis mennä yhtä lailla kotariin? 30264 TM40 telex carburetors WITHOUT kits, without TUEV Tarkoittanee ilmeisesti että ilman...
Kirjoittaja Ps*
Ti Huhti 10, 2007 6:57 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaihtoehtoinen kaasutin KTM LC4:seen
Vastaukset: 105
Luettu: 84137

Täälläkin heräs mielenkiinto. Kuinka pitkä oli toimitusaika?
Kirjoittaja Ps*
La Loka 07, 2006 3:58 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: xt käärmehtii
Vastaukset: 27
Luettu: 9858

Pyöränlaakerit? Ohjauslaakerit?
Kirjoittaja Ps*
La Syys 23, 2006 3:41 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Apua tarvitaan, puolipuristin ongelma LC4
Vastaukset: 16
Luettu: 8298

Aika samannäköinen jousi on minkä itse löysin rauman akusta.

Tuo oli 10mm pitkä, joten pari milliä pois ja kokeilemaan.
Kirjoittaja Ps*
Pe Syys 22, 2006 10:55 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Apua tarvitaan, puolipuristin ongelma LC4
Vastaukset: 16
Luettu: 8298

Ei sattuis olemaan tarkempia specsejä tosta jousesta? Omasta lc4:stä on tuo jousi haihtunut jonnekin ja jos jostain löytäis tänään vielä vastaavan jousen. Huolto-ohje sanoo että pituuden tulee olla vähintään 7 mm tarkistettaessa. Se jousi on aika hentonen. Minulla olisi ylimääräinen yksi vähän käyt...
Kirjoittaja Ps*
Pe Syys 22, 2006 6:31 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Apua tarvitaan, puolipuristin ongelma LC4
Vastaukset: 16
Luettu: 8298

Ei sattuis olemaan tarkempia specsejä tosta jousesta? Omasta lc4:stä on tuo jousi haihtunut jonnekin ja jos jostain löytäis tänään vielä vastaavan jousen.