Haku löysi 16 tulosta

Kirjoittaja puupeli
Ke Tammi 18, 2017 4:02 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Tehokkaamman staattorin jäähdytys.
Vastaukset: 0
Luettu: 3764

Tehokkaamman staattorin jäähdytys.

Onkos porukat laittanu isomman staattorin myötä öljyä tuonne kopan sisälle jäähdytyksen tehostamiseksi?

https://www.youtube.com/watch?v=6AXPxML0Og4
Kuten tuolla videolla laittaa. (tarviis olla myös huohotus tuossa kotelossa.)
Kirjoittaja puupeli
To Elo 25, 2016 1:07 pm
Keskustelualue: Varusteet
Aihe: polvisuojat/tuet
Vastaukset: 203
Luettu: 208282

Re: polvisuojat/tuet

Niin onko kokemuksia Mobius X8:sta?
Kirjoittaja puupeli
Ma Tammi 25, 2016 7:37 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Vastaukset: 8
Luettu: 8077

Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.

Juu. Mutta kun pimahtaa lamppu heti kun antaa kierroksia...meni jo yks ledilamppu ja halogeeni.
Kirjoittaja puupeli
Su Tammi 24, 2016 9:46 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Vastaukset: 8
Luettu: 8077

Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.

Vihdoinkin pakkanen helpotti, että sai talliin lämpöjä ropausta varten.
Kytkin keltaiset yhteen ja niihin toinen ac staattorilta toinen ac mustaan.
Otin virrat mustasta ja punaisesta pukkaa noin 30 volttia.
En jääny kiireessä kokeilemaan muita mahdollisuuksia.
Menikö väärin?
Otinko väärästä piuhasta?
Kirjoittaja puupeli
Ke Tammi 06, 2016 10:20 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Vastaukset: 8
Luettu: 8077

Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.

Meinasin led-polttimon laittaa, vaatii dc-virtaa.
Tuli tuommoinen säädin hommattua, enkä tiennyt että vaatii akun.
Kiitos tuosta tiedosta, täytyy koittaa tuota kytkentää.
Kirjoittaja puupeli
Ti Tammi 05, 2016 4:58 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Vastaukset: 8
Luettu: 8077

Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.

Saako tuon heräämään mitenkään ilman akkua?
Jos kytkee akun, niin työntää hienosti virtaa.
Mutta ilman akkua vaan 5v.
Onnistuuko kondensaattorilla ja jos onnistuu, niin millä arvoilla?

http://www.sledstore.fi/jannitteensaadi ... C3%A4nnitt
Kirjoittaja puupeli
Ti Elo 04, 2015 9:16 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Vaihde ongelmia, KTM SX85
Vastaukset: 5
Luettu: 5092

Re: Vaihde ongelmia, KTM SX85

Juuri tuo kuluneisuus aiheuttaa kytkimen irroittamis ongelmaa.
Katso onko samaa porrastusta myös sisänavassa.
Kruunu pois ja viilalla tasaiseksi tahi uutta osaa.
Kirjoittaja puupeli
To Helmi 26, 2015 10:03 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: koneen lämmöt talvella
Vastaukset: 23
Luettu: 9813

Re: koneen lämmöt talvella

Kiitti vinkistä!
Tuossa joutuu vähän pohtimaan tuota nesteen kiertoa.
Kirjoittaja puupeli
To Helmi 26, 2015 3:45 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: koneen lämmöt talvella
Vastaukset: 23
Luettu: 9813

Re: koneen lämmöt talvella

Saiskohan mistään letkutermaria noin ohuelle letkulle, vois askarrella vaikka toisen syylärin kiertoon termarin väliin :idea:
Kirjoittaja puupeli
Ke Helmi 25, 2015 5:06 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Vastaukset: 16
Luettu: 16134

Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö

Mulla ei ennen viilausta yltänyt yks rengas ees uran pohjaan, muistaakseni sorvattiin 19.2mm pyörät. Kulkeepi nytten kelkka nätisti pyörien varassa. Viilaa ensin ja mittaa sitten vanhan pyörän välys runkoon rakotulkilla. Siitä mitta isommille pyörille. Eihän se ura mikään syvä ole about. 0.2mm mutta...
Kirjoittaja puupeli
Ti Helmi 24, 2015 9:04 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Vastaukset: 16
Luettu: 16134

Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö

Viilasin nuo urat tasaiseksi koko matkalta ja sorvilla pari kymmenys-osa milliä isommat muovirenkaat luistiin.
Siihen loppui viipyily tyhjäkäynnissä.
Kirjoittaja puupeli
La Helmi 15, 2014 11:39 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
Vastaukset: 6
Luettu: 4009

Re: Wisecon männänrengas ongelma

Siellä on kuparin värinen paikoillaan,,hyvin pörisee.
Kiitokset avusta :P
Kirjoittaja puupeli
La Tammi 11, 2014 10:23 am
Keskustelualue: T&N
Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
Vastaukset: 6
Luettu: 4009

Re: Wisecon männänrengas ongelma

En kysynyt järjestystä.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.

Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
Kirjoittaja puupeli
Pe Tammi 10, 2014 3:43 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
Vastaukset: 6
Luettu: 4009

Re: Wisecon männänrengas ongelma

rengassarja on-
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais :(
Kirjoittaja puupeli
To Tammi 09, 2014 7:24 pm
Keskustelualue: T&N
Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
Vastaukset: 6
Luettu: 4009

Wisecon männänrengas ongelma

Ostin Wiseco männän 4908M07600 ktm 250 sx-f 06:seen Männä mukana tuli kaksi puristusrengasta, toinen metallinharmaa jossa n kirjain. ja toinen kuparinvärinen jossa harmaa pinnoitus reunassa. (männässä vai yks ura painerenkaalle) Kumpi rengas laitetaan nicasil pinnoitettuun sylinteriin? puupeli@luukk...