Onkos porukat laittanu isomman staattorin myötä öljyä tuonne kopan sisälle jäähdytyksen tehostamiseksi?
https://www.youtube.com/watch?v=6AXPxML0Og4
Kuten tuolla videolla laittaa. (tarviis olla myös huohotus tuossa kotelossa.)
Haku löysi 16 tulosta
- Ke Tammi 18, 2017 4:02 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Tehokkaamman staattorin jäähdytys.
- Vastaukset: 0
- Luettu: 3764
- To Elo 25, 2016 1:07 pm
- Keskustelualue: Varusteet
- Aihe: polvisuojat/tuet
- Vastaukset: 203
- Luettu: 208282
Re: polvisuojat/tuet
Niin onko kokemuksia Mobius X8:sta?
- Ma Tammi 25, 2016 7:37 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 8077
Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Juu. Mutta kun pimahtaa lamppu heti kun antaa kierroksia...meni jo yks ledilamppu ja halogeeni.
- Su Tammi 24, 2016 9:46 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 8077
Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Vihdoinkin pakkanen helpotti, että sai talliin lämpöjä ropausta varten.
Kytkin keltaiset yhteen ja niihin toinen ac staattorilta toinen ac mustaan.
Otin virrat mustasta ja punaisesta pukkaa noin 30 volttia.
En jääny kiireessä kokeilemaan muita mahdollisuuksia.
Menikö väärin?
Otinko väärästä piuhasta?
Kytkin keltaiset yhteen ja niihin toinen ac staattorilta toinen ac mustaan.
Otin virrat mustasta ja punaisesta pukkaa noin 30 volttia.
En jääny kiireessä kokeilemaan muita mahdollisuuksia.
Menikö väärin?
Otinko väärästä piuhasta?
- Ke Tammi 06, 2016 10:20 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 8077
Re: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Meinasin led-polttimon laittaa, vaatii dc-virtaa.
Tuli tuommoinen säädin hommattua, enkä tiennyt että vaatii akun.
Kiitos tuosta tiedosta, täytyy koittaa tuota kytkentää.
Tuli tuommoinen säädin hommattua, enkä tiennyt että vaatii akun.
Kiitos tuosta tiedosta, täytyy koittaa tuota kytkentää.
- Ti Tammi 05, 2016 4:58 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 8077
Tasasuuntaaja/jännitteensäädin.
Saako tuon heräämään mitenkään ilman akkua?
Jos kytkee akun, niin työntää hienosti virtaa.
Mutta ilman akkua vaan 5v.
Onnistuuko kondensaattorilla ja jos onnistuu, niin millä arvoilla?
http://www.sledstore.fi/jannitteensaadi ... C3%A4nnitt
Jos kytkee akun, niin työntää hienosti virtaa.
Mutta ilman akkua vaan 5v.
Onnistuuko kondensaattorilla ja jos onnistuu, niin millä arvoilla?
http://www.sledstore.fi/jannitteensaadi ... C3%A4nnitt
- Ti Elo 04, 2015 9:16 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Vaihde ongelmia, KTM SX85
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5092
Re: Vaihde ongelmia, KTM SX85
Juuri tuo kuluneisuus aiheuttaa kytkimen irroittamis ongelmaa.
Katso onko samaa porrastusta myös sisänavassa.
Kruunu pois ja viilalla tasaiseksi tahi uutta osaa.
Katso onko samaa porrastusta myös sisänavassa.
Kruunu pois ja viilalla tasaiseksi tahi uutta osaa.
- To Helmi 26, 2015 10:03 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: koneen lämmöt talvella
- Vastaukset: 23
- Luettu: 9813
Re: koneen lämmöt talvella
Kiitti vinkistä!
Tuossa joutuu vähän pohtimaan tuota nesteen kiertoa.
Tuossa joutuu vähän pohtimaan tuota nesteen kiertoa.
- To Helmi 26, 2015 3:45 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: koneen lämmöt talvella
- Vastaukset: 23
- Luettu: 9813
Re: koneen lämmöt talvella
Saiskohan mistään letkutermaria noin ohuelle letkulle, vois askarrella vaikka toisen syylärin kiertoon termarin väliin 
- Ke Helmi 25, 2015 5:06 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
- Vastaukset: 16
- Luettu: 16134
Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Mulla ei ennen viilausta yltänyt yks rengas ees uran pohjaan, muistaakseni sorvattiin 19.2mm pyörät. Kulkeepi nytten kelkka nätisti pyörien varassa. Viilaa ensin ja mittaa sitten vanhan pyörän välys runkoon rakotulkilla. Siitä mitta isommille pyörille. Eihän se ura mikään syvä ole about. 0.2mm mutta...
- Ti Helmi 24, 2015 9:04 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
- Vastaukset: 16
- Luettu: 16134
Re: Keihin Fcr-Mx 39 kaasuttimen säätö
Viilasin nuo urat tasaiseksi koko matkalta ja sorvilla pari kymmenys-osa milliä isommat muovirenkaat luistiin.
Siihen loppui viipyily tyhjäkäynnissä.
Siihen loppui viipyily tyhjäkäynnissä.
- La Helmi 15, 2014 11:39 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4009
Re: Wisecon männänrengas ongelma
Siellä on kuparin värinen paikoillaan,,hyvin pörisee.
Kiitokset avusta
Kiitokset avusta
- La Tammi 11, 2014 10:23 am
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4009
Re: Wisecon männänrengas ongelma
En kysynyt järjestystä.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.
Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
Vaan kumpi kuuluu laittaa, vai voiko laittaa kumman vaan.
Pilaamatta sylkän pinnoitusta.
Kun tuo sama rengassarja käy aika moneen eri vehkeeseen.
Jos olisi kaikille renkaille urat männässä, eihän tässä olisi mitään epäselvää.
- Pe Tammi 10, 2014 3:43 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4009
Re: Wisecon männänrengas ongelma
rengassarja on-
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais
http://www.wiseco.com/ProductDetail.aspx?ItemID=2992XG
kyllähän tuolla juttua olis, kun kielen taitais
- To Tammi 09, 2014 7:24 pm
- Keskustelualue: T&N
- Aihe: Wisecon männänrengas ongelma
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4009
Wisecon männänrengas ongelma
Ostin Wiseco männän 4908M07600 ktm 250 sx-f 06:seen Männä mukana tuli kaksi puristusrengasta, toinen metallinharmaa jossa n kirjain. ja toinen kuparinvärinen jossa harmaa pinnoitus reunassa. (männässä vai yks ura painerenkaalle) Kumpi rengas laitetaan nicasil pinnoitettuun sylinteriin? puupeli@luukk...